جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : 59004
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت ورزش‌های همگانی استان قم مطرح کرد

رکوردزنی ورزشکاران قمی در رشته ماهگیری ورزشی

قم نيوز : سرپرست هیأت ورزش‌های همگانی استان قم گفت: ورزشکاران قمی دو رکورد انحصاری را در رشته ماهگیری ورزشی در آب‌های آزاد و آب‌های داخلی به دست آوردند، این در حالی است که این استان به لحاظ منابع آبی کمبود دارد.
رکوردزنی ورزشکاران قمی در رشته ماهگیری ورزشی
به گزارش قم نیوز محمدحسین رادپور امروز در قم با اشاره به سیاست فدراسیون ورزش همگانی اظهار کرد: این فدراسیون به دنبال این است که همه اقشار در برنامه‌های ورزش همگانی شرکت کنند.
وی ادامه داد: برای ارتقای ورزش‌های همگانی در استان قم تلاش خواهیم کرد، ظرفیت‌های خوبی در این زمینه در استان وجود دارد. ورزشکاران قمی دو رکورد انحصاری را در رشته ماهگیری ورزشی در آب‌های آزاد و آب‌های داخلی به دست آوردند، این در حالی است که این استان به لحاظ منابع آبی کمبود دارد.
سرپرست هیأت ورزش‌های همگانی استان قم افزود: کمیته ماهگیری ورزشی استان فعال است و این کمیته رتبه‌های شاخصی را در مسابقات در کشور به دست آورده است، در صورت توجه به ظرفیت‌های ورزشکاران استان قم، آن‌ها رتبه‌های خوبی را در کشور به دست خواهند آورد.
رادپور با اشاره به رشته ماهگیری ورزشی اظهار کرد: در این رشته ماهی پس از صید دوباره به محل زندگی اش بازگردانده می‌شود، رشته ماهگیری ورزشی در کشور حدود یک دهه عمر دارد و تاکنون مسابقات زیادی در زمینه این رشته در مناطق مختلف ایران برگزار شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: رشته ماهگیری ورزشی موجب افزایش صبر افراد می‌شود و این رشته طرفداران زیادی را در جهان دارد، رشته ماهگیری ورزشی هیچ محدودیت سنی ندارد و همه زنان و مردان می‌توانند در این رشته شرکت کنند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdchkvnm.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما