شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 59042
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم:

اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان در قم خبر داد.
اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان در قم برگزار می‌شود
اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان در قم برگزار می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در گفتگو با مهر:
اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان در قم برگزار می‌شود
تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان
شناسهٔ خبر: 4204729 - شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
استانها > قم
قم - رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان در قم خبر داد.

به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش اظهار داشت: دومین مرحله تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران از روز دوشنبه دوم بهمن ماه به میزبانی قم برگزار می‌شود و تیم ملی، خود را برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی به میزبانی تایلند آماده خواهد کرد.

وی افزود:  مهسا سعادت، فتانه پورآت (خراسان رضوی)، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی (فارس)، مهدیه خاکباز (یزد)، زهرا حبیبی، مهری باقرپور (اردبیل)، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری و ثریا نوری (زنجان)، ۱۲ ملی پوش دعوت شده به این اردو هستند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: دومین اردوی تیم ملی زیر نظر آذر همایون پور سرمربی تیم ملی از روز دوم بهمن در قم آغاز می‌شود و تا ۱۱ بهمن به طول می‌انجامد و میزبانی قم از این اردو برای نخستین بار در تاریخ ورزش‌های جانبازان و معلولین قم صورت می‌گیرد.

پیروزمنش بیان داشت: ضرورت برگزاری این اردو از این جهت است که تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان باید طی هفته‌های آینده عازم تایلند شود و در مسابقات انتخابی و ورودی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ شرکت کند و سهمیه ورود به پارآسیایی جاکارتا در مسابقات تایلند توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: افغانستان و کره جنوبی مهم‌ترین حریفان تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان محسوب می‌شوند و امیدواریم برگزاری این اردو در قم زمینه‌ای باشد تا رشته بسکتبال با ویلچر در قم برای زنان معلول نیز راه اندازی شود و تنها مختص بخش مردان نباشد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: ورزش جانبازان و معلولین در قم در بخش زنان در برخی رشته‌ها نظیر دو و میدانی و شنا فعالیت قابل توجهی در سطح کشور دارد اما توسعه آن در گرو جذب معلولان به سمت ورزش از یک سو و توان سرمایه گذاری مالی در این زمینه دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8yei.uqehxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما