شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 59043
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

سالانه ۵۰۰ هزار درخت در قم کاشته می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با توجه به محدودیت‌ها و کمبودهای شهر قم سالانه ۵۰۰ هزار اصله درخت در قم کاشته می‌شود.
سالانه ۵۰۰ هزار درخت در قم کاشته می‌شود
سالانه ۵۰۰ هزار درخت در قم کاشته می‌شود
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های تفریحی و گردشگری در بوستان‌های شهر قم اظهار کرد: اجرای پروژه‌های تفریحی در شهر به عنوان یکی از راه‌های افزایش ماندگاری زائر در شهر قم در دستور کار شهرداری است.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز شهر و درختکاری از راه‌های مؤثر شادابی است، تصریح کرد: از همین رو این موضوع به طور جدی در شهر قم دنبال می‌شود که در این راستا با توجه به محدودیت‌ها و کمبودها از دو سال قبل برنامه‌ ویژه‌ای اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اجرای طرح‌های فضای سبز و شهربازی را از راه‌های افزایش جاذبه‌های گردشگری شهر دانست و افزود: احداث شهربازی بوستان غدیر، پروژه باغ پرندگان و پارک جنگلی ۱۰۰ هکتاری کوه خضر از طرح‌های افزایش جاذبه‌های گردشگری در قم بوده که در مرحله اجرا است و به‌زودی آماده راه‌اندازی خواهند شد.

وی از هدف‌گذاری شهرداری قم برای کاشت ۵۰۰ هزار درخت در سال خبر داد و خاطرنشان کرد: با افزایش سرانه سالانه سه مترمربعی فضای سبز شهر و افزایش درختکاری می‌توان شادابی و نشاط اجتماعی ارتقا داد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaewnm.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما