شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 59044
منبع : خبرگزاری مهر
در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امید؛

نمایندگان فوتسال قم در مشهد به میدان می‌روند

قم نيوز : مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امید در حالی برگزار می‌شود که نمایندگان فوتسال قم در مشهد به میدان می‌روند.
نمایندگان فوتسال قم در مشهد به میدان می‌روند
نمایندگان فوتسال قم در مشهد به میدان می‌روند
به گزارش قم نیوز مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال لیگ برتر رده سنی امید کشور با حضور ۴ تیم برای تعیین قهرمان این مسابقات برگزار می‌شود که ۲ تیم از ۴ تیم حاضر در این مرحله از استان قم در مسابقات حضور دارند.

مرحله نهایی این مسابقات با حضور ۴ تیم صعود کرده از مرحله اول به میزبانی مشهد و باشگاه موعود پیرادل این شهر برگزار می‌شود که تیم‌های آتلیه طهران قم و هیئت فوتبال قم به همراه موعود پیرادل مشهد و شهروند ساری در این مرحله به میدان می‌روند.

تیم‌های آتلیه طهران قم و هیئت فوتبال قم در مرحله اول این مسابقات در شرایطی که با هم، همگروه بودند توانستند بالاتر از سایر مدعیان صعود راهی دور پایانی شوند و اکنون نیمی از تیم‌های حاضر در مرحله پایانی را قمی‌ها تشکیل می‌دهند که مهر تأیید دیگری بر غنای فوتسال در قم است.

مرحله نهایی این مسابقات روز چهارشنبه ۴ بهمن در مشهد آغاز می‌شود و دیدار افتتاحیه این مرحله را تیم‌های قمی آتلیه طهران و هیئت فوتبال قم برگزار می‌کنند و این برای بار سوم است که این ۲ تیم در چارچوب لیگ برتر امید، دربی را برگزار می‌کنند که در ۲ بازی قبلی یک بار تیم هیئت فوتبال قم و یک بار تیم آتلیه طهران پیروز شده است.

در روز دوم مسابقات، آتلیه طهران قم با شهروند ساری مسابقه می‌دهد و هیئت فوتبال قم به مصاف تیم میزبان یعنی موعود پیرادل مشهد می‌رود و سرانجام روز جمعه ششم بهمن در روز تعیین قهرمان ابتدا تیم هیئت فوتبال قم با شهروند ساری مسابقه می‌دهد و سپس تیم آتلیه طهران قم در آخرین بازی این مرحله و لیگ برتر امید با تیم میزبان نبرد می‌کند.

استان قم از برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر امید در مشهد خاطره خوشی دارد چنان که در سال ۹۳ تیم فوتسال ماهان تندیس در مرحله نهایی این مسابقات در مشهد جام قهرمانی را بالای سر برد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbagbs.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما