يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 59067
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل امور تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم خبر داد

ثبت‌نام مبلغان دهه فجر از امروز

قم نيوز : مديركل امور تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از ثبت‌نام مبلغان دهه فجر از اول تا يازدهم بهمن ماه امسال در سامانه سمتا خبر داد.
ثبت‌نام مبلغان دهه فجر از امروز
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام یحیی کمال امروز در قم، با اشاره به برنامه اعزام مبلغ دفتر تبلیغات به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از حماسه‌های کم‌نظیر یا بی‌نظیر است که با هدایت و رهبری مرجعیت دینی در ایران شکل گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این انقلاب با هدف استقلال، آزادی و استقرار حکومت مبتنی بر انتخاب مردمی شکل گرفت و شعار محوری آن استقرار حکومت اسلامی بود که پس از قرن‌ها شکل گرفت و یک حماسه بی‌بدیل محسوب می‌شود.
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه ارکان اجرایی، قضایی و قانون‌گذاری انقلاب مبتنی بر اسلام، قرآن و معارف الهی است گفت: انقلاب هدیه الهی بود که برای کشور ایران به ارمغان آمد بنابراین وظیفه داریم که این ارزش گرانقدر را پاسداری و ارزش‌های آن را به نسل‌های آینده و جوانان منتقل کنیم.
وی تصریح کرد: رهبری این نظام و عوامل پیروزی انقلاب باید برای جوانان تبیین شود و انتقال معارف این میراث به نسل‌های آینده صورت گیرد.
کمال با بیان اینکه تبلیغ و ترویج ارزش‌های اسلامی در دفتر تبلیغات پیگیری می‌شود گفت: این نهاد به همین منظور اقدام به اعزام مبلغ در دهه فجر می‌کند و مبلغان از روز پنجشنبه 12 بهمن تا یکشنبه 22 بهمن اعزام می‌شوند تا در مناطق مختلف به رسالت تبلیغی بپردازند.
وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام مبلغان از روز اول تا 11 بهمن در سامانه سمتا صورت می‌گیرد که شامل گروه‌های تبلیغی، نخبگان و خواهران مبلغه و مبلغان متخصص است.
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت مبلغان در مناطق تبلیغی گفت: مبلغان معارف اسلامی و اخلاقی را به عنوان زیربنای جامعه اسلامی تبیین می‌کنند  و بسترهایی را فراهم می‌کنند تا مردم موحدتر و متدین‌تر باشند.
وی خاطرنشان کرد: بحث ولایت فقیه و رهبری در حکومت اسلامی از دیگر مواردی است که مبلغان بر آن تأکید  دارند و به شبهات این بخش پاسخ می‌دهند. نکته دیگر بحث رهبری انقلاب است به طوری که هر انقلابی شخصیتی مانند امام خمینی(ره) داشته باشد می‌تواند به پیروزی امیدوار باشد.
کمال عنوان کرد: دشمن‌شناسی و تحلیل مسائل جهانی از دیگر موارد است که می‌تواند کشور را از آسیب‌های مختلف حفظ کند که مبلغان به این مسائل نیز می‌پردازند.
وی با اشاره به حضور مبلغان در مدارس گفت: تبلیغ دانش‌آموزی، پاسخ به شبهات و سؤالات دینی دانش‌آموزان و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های مبلغان در مدارس است البته مبلغان در اماکن عمومی نیز حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcguz9n.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما