يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 59071
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد

لزوم اهتمام بانک‌های قم به پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت به تولیدکنندگان

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: بانک‌های استان باید اهتمام ویژه ای نسبت به پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام برای ایجاد اشتغال جدید داشته باشند.
لزوم اهتمام بانک‌های قم به پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت به تولیدکنندگان
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی امروز در قم با اشاره به مشکلات موجود در زمینه پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود در این زمینه، سهم بسیار اندک سرمایه ثابت نسبت به سرمایه در گردش در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید است، بانک‌ها باید اهتمام ویژه ای نسبت به پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام برای ایجاد اشتغال جدید داشته باشند.
وی ادامه داد: امسال کمیته بررسی تسهیلات طرح رونق تولید 25 جلسه برگزار کرد، در این جلسات پرداخت 276 مورد تسهیلات به ارزش 417 میلیارد تومان به تولید کنندگان تصویب شد و آنان به سیستم بانکی معرفی شدند و بیشتر معرفی‌ها مربوط به بانک صنعت و معدن بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: قرار شد که دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان قبل از هر گونه اقدام در زمینه ارجاع واحدهای صنعتی و کشاورزی به مراجع قضایی یا اعمال جرایم، این موارد را برای تصمیم گیری به کمیته ای در دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم اطلاع بدهند.
سیجانی در پایان تسهیلات نوسازی را یک بخشی از تسهیلات طرح رونق تولید دانست و خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار تسهیلات نوسازی به تولیدکنندگان و اصناف در قالب طرح رونق تولید پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcb8gbs.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما