يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 59076
منبع : جهان نیوز
مشکل نجفی، شهردار سابق نیست

قالیباف بدترین شهردار تاریخ؛ کی قرار است کار را شما شروع کنید؟

قم نيوز : خلافکاری که از ساعت 4 صبح تا نیمه شب در شهردرای تهران فساد می کرد، خلافکاری که 10 روز چشم بر هم نگذاشت تا پلاسکو را فرو بریزد و آتش نشانان را قربانی کند! شهرداری که با فساد و دزدی، هشتمین شهردار جهان شد و شهر را به خرابه ای تبدیل کرد که نه مترو دارد، نه بی آرتی دارد، نه برج میلاد، دریاچه شهدای خلیج فارس، تونل توحید، نیایش و رسالت دارد. کلا تمام درخت ها و پارک های تهران را خشکاند و بوستان ولایت، یاس، نهج البلاغه را شهرداران قبلی ساختند.
قالیباف بدترین شهردار تاریخ؛ کی قرار است کار را شما شروع کنید؟
به گزارش قم نیوز دادستان تهران در اظهاراتی در واکنش به اتهام زنی های محمدعلی نجفی به وی متذکر شده پیش از آنکه دیگران را به فساد محکوم کند، دلایل را اول به دستگاه قضا ارجاع دهند.

تابستان داغ تهران با بر کرسی نشستن محمدعلی نجفی بر کرسی پرچالش بهشت همراه بود. اصلاح طلبان ذوق زده از پیروزی در انتخابات شورای شهر تهران به مردم وعده دادند تا فردی را در مقام شهرداری تهران قرار دهند که  خون جدید در رگ های تهران تزریق کند و شهر را متحول سازد. قرعه به نام محمدعلی نجفی، مشاور اقتصادی دولت افتاد و این پیرمرد 67 ساله قول داد ردای سیاست را از تن بیرون کند و تنها به فکر خدمت رسانی به مردم باشد.

اما نه خون جدیدی به رگ های تهران تزریق شد و نه ردای سیاست از تن نجفی بیرون آمد. از همان ابتدا گله گذاری های از قبلی ها شاه بیت دستور کار شورا و شهردار شد. سیاست کاری هایی که انتها نداشت و نجفی با به کار گرفتن مشاورانی 50 هزار ساعت کاری را صرف گزارش 500 صفحه ای برای اتهام زنی و ادعاهای بی اساس علیه قالیباف کرد.

اتهاماتی که جعفری دولت آبادی، دادستان تهران را به واکنش واداشت تا کسانی که ادعای مبارزه با فساد را دارند ابتدا به دستگاه عدلیه رجوع کنند:« من از مسئولین گله دارم، مسئولین اگر به فسادی می‌رسند ابتدا باید به مراجع رسمی کشور بگویند، به اندازه کافی روان و افکار مردم را با اخباری که بدون اثبات در اختیار دیگران قرار می‌دهیم پریشان می‌کنیم. شهردار تهران اگر دلایلی برای فساد در جایی دارند اول به دستگاه قضایی، بازرسی کل کشور و دادستانی اعلام کنند. » وی در انتها تذکر داد اتهامات اثبات نشده را از پشت تریبون های رسمی اعلام نکنند.

اصلا مخاطبان عزیز بیاید بدبینانه ترین حالت را در نظر بگیرید و قالیباف را به کنار دیوار بگذراند و تیربارانش کنند. چشمانمان را بر روی تمامی خدمات و دستاوردهای قالیباف ببندیم و این مرد را برای دلخوشی نجفی و اصلاح طلبان شورا، اعدام کنیم. بگوییم او دزد، منحرف، فاسد و خلافکار بود. خلافکاری که از ساعت 4 صبح تا نیمه شب در شهردرای تهران فساد می کرد، خلافکاری که 10 روز چشم بر هم نگذاشت تا پلاسکو را فرو بریزد و آتش نشانان را قربانی کند! شهرداری که با فساد و دزدی، هشتمین شهردار جهان شد و شهر را به خرابه ای تبدیل کرد که نه مترو دارد، نه بی آرتی دارد، نه برج میلاد، دریاچه شهدای خلیج فارس، تونل توحید، نیایش و رسالت دارد. کلا تمام درخت ها و پارک های تهران را خشکاند و بوستان ولایت، یاس، نهج البلاغه را شهرداران قبلی ساختند.

خوب بعد از آن آیا نجفی و دوستان راضی می شوند آستین ها را بالا بزنند و بعد از نزدیک به 6 ماه حاشیه سازی و تلاش برای محکوم کردن این و آن، توسعه و پیشرفت تهران را ادامه دهند؟ آیا بعد حذف و تباه کردن آینده سیاسی مدیری چون قالیباف، رسانه ها و فعالین اصلاح طلب، وعده ها و مطالبات شهروندان تهرانی را به گوش های سنگین اصلاح طلبان شورا و شهردارشان می رسانند؟ این «قبلی ها» چه کلید واژه نامیمون و شومی در عرصه سیاسی و اجرایی ایران است که هرکس نمی خواهد کاری از پیش ببرد به آن آویزان می شود و مردمی را که در فشار و تنگنا قرار دارند، بیشتر آزرده خاطر می سازند؟

دولت محترم اعتدالی حالا که قالیباف رفته و عطای شهرداری را به لقایش بخشیده، چرا به شهردار و رفیق گرمابه و گلستان شان اعتبار نمی دهند تا 1000 واگن وعده داده شده را به مترو تهران تزریق کند و به این وسیله شهروندان تهرانی مجبور نباشند برای استفاده از مترو انواع فشارها و بی حرمتی ها را تحمل کنند؟

جناب شهردار محترم تهران برای کار نکردن قالیباف را بهانه نکنید. زمانیکه قالیباف وارد بهشت شد، ادعای 300 میلیونی فساد احمدی نژاد در زمان شهرداریش را برای کار نکردن بهانه نکرد و از همان روز نخست بدون دلخوش کردن به این دولت و آن دولت شهر را سرپا نگاه داشت.

حال این توپ و این میدان، شهری که بیشتر زیرساخت هایش آماده است را تحویل گرفته اید و برای به سرانجام رساندن اهداف برنامه ها و وعده ها باید تلاش کرد و کار! دولت مطبوع شما 5 سال خود را به آب و آتش انداخت تا ثابت کند احمدی نژاد ایران را به ته دره فرستاده است تا برجام را به نتیجه برساند ولی بازهم برجام نه آب شد و نه نان برای ایرانیان و مجدد برگشت به پله نخست «قبلی ها».

این کلاف سردرگم نه ته دارد و نه سر، بی جهت خود را مردم را خسته و دلزده از بی عاری مسئولین و بهانه تراشی های خود نکنید. تهران یک مرد می خواهد تا بدون بهانه کار کند، اگر مردم این میدان نیستید اعلام کنید و کار را به کاردان بسپارید و اگر هستید بهانه جویی نکنید.

شما که به هدف سیاسی تان برای تخریب قالیباف و ارضای حس رقیب کشی حامیان اصلاح طلبتان نزدیک شده اید، این بازی تا چه زمانی قرار است ادامه داشته باشد، یکسال، دوسال، چهارسال. آیا وقت و زمان مردمی که به شما اعتماد کردند، بی ارزش است که آن را به بازی های سخیف سیاسی فروخته اید؟ کارکشتگان سیاسی می دانند که این بازی ها ته ندارد و نتیجه اش نارضایتی مردمی می شود که نه شما، نه اصلاح طلبان بلکه کل دستگاه را به چالش خواهند کشید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg3z9n.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما