دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 59099
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استان قم مطرح کرد

لزوم برگزاری جلسات مشترک بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان قم

قم نيوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استان قم گفت: باید بین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌ها جلساتی برگزار و مشکلات در این جلسات حل و مسیر برای پرداخت تسهیلات هموار شود.
لزوم برگزاری جلسات مشترک بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان قم
به گزارش قم نیوز مجید آوری فرد شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به کوتاه شدن مسیر ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در استان قم اظهار کرد: سعی کردیم که با راهکارهایی این مسیر را کوتاه کنیم.
وی ادامه داد: بیشتر تسهیلات پرداخت شده ببه مددجویان در بانک‌های ملی و ملت، صادرات بود و اگر این اهتمام بیشتری در این بانک‌ها باشد، آمار پرداخت تسهیلات به این اقشار بهتر خواهد شد.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استان قم افزود: باید بین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌ها جلساتی برگزار و مشکلات در این جلسات حل و مسیر برای پرداخت تسهیلات هموار شود.
آوری فرد با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی در استان قم اظهار کرد: حدود 12 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار مصوب برای مددجویان سازمان بهزیستی وجود دارد، متقاضیان برای دریافت به میزان 6 میلیارد و 896 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شدند، تنها دو میلیارد و 657 میلیون تومان تسهیلات توسط سیستم بانکی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در زمینه اشتغال اگر پس از یک ماه متقاضی به بانک‌ها مراجعه نکرد، سیستم بانکی پرونده اش را به دستگاه مربوطه ارجاع بدهند، همچنین باید بانک‌های عامل موارد پرداخت تسهیلات را ظرف مدت یک هفته به دستگاه اعلام کنند، نهادهای حمایتی باید افراد واجدشرایط برای دریاقت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی نمایند.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استان قم افزود: بانک‌ها موظف شوند تا نسبت به پذیرش 120 درصد افراد به میزان اعتبارات ابلاغی  اقدام نموده و نهادهای زیربط نیز باید افراد واجد شرایط را به بانک معرفی نمایند.
مجمود سیجای در پایان با اشاره به رسته‌های اشتغال در استان قم اظهار کرد: یک سری از رسته‌ها در استان همچون لوازم خانگی و قطعات خودرو با توجه به وجود پروژه‌های نیمه تمام باید در اولویت اشتغال قم باشد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcb9gbs.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما