دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 59100
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

انتقاد از سخت گیری بیش از حد بانک‌های قم در زمینه وثیقه بانکی

قم نيوز : استاندار قم گفت: بانک‌های استان نباید در خصوص وثیقه سخت گیری بیش از اندازه را داشته باشند تا کار انجام شود.
انتقاد از سخت گیری بیش از حد بانک‌های قم در زمینه وثیقه بانکی
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد،با تشکر از همکاری بانک‌های استان قم در زمینه طرح‌های اشتغال اظهار کرد: ضمن تشکر از همکاری بانک‌ها در این زمینه، جای کار بیشتری در بخش اشتغال در استان قم وجود دارد.
وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغال یک موضوع محوری است و مدیران باید تلاش کنند که پروژه‌های مناسب را به بانک‌ها معرفی کنند، بانک‌های استان قم نباید در خصوص وثیقه سخت گیری بیش از اندازه را نداشته باشد تا کار انجام شود.
استاندار قم افزود: انتظار داریم با پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها در زمینه اشتغال به اهداف استان در این زمینه برسیم.
عیسی رضایی در ادامه این جلسه با اشاره به پروژه‌های اقامتی استان قم اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام اقامتی استان دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد هستند و در صورت تخصیص تسهیلات به این پروژه‌ها، تکمیل می‌شوند و اشتغال زیادی به وجود خواهند آورد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در صورت پرداخت تسهیلات به واحدهای اقامتی و گردشگری نیمه تمام در استان قم که دارای 50 درصد پیشرفت هستند، این پروژه‌ها حداکثر تا سال 98 به بهره برداری خواهند رسید، باید بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به این واحدهای اقامتی نیمه تمام تسریع کنند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdce7z8n.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما