دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 59115
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کمیته امداد استان قم خبر داد

پرداخت تسهیلات به 555 مددجوی کمیته امداد در قم

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: امسال تاکنون به 555 نفر مددجوی کمیته امداد استان تسهیلات بانکی به میزان 96 میلیارد ریال پرداخت‌ شده‌ است.
پرداخت تسهیلات به 555 مددجوی کمیته امداد در قم
پرداخت تسهیلات به 555 مددجوی کمیته امداد در قم
به گزارش قم نيوز اکبر میرشکار شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به روند پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: این روند در بانک‌ها کند است، تا پایان دی ماه 1566 نفر مددجوی این کمیته را برای دریافت 285 میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های استان به خصوص بانک ملی معرفی کردیم.

وی ادامه داد: امسال به 555 نفر مددجوی کمیته امداد استان قم تسهیلات بانکی به میزان 96 میلیارد ریال پرداخت‌ شد، امسال تاکنون 34 درصد از مددجویان کمیته امداد استان توانستند تسهیلات اشتغال را دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: این استان در زمینه معرفی مددجویان کمیته امداد به بانک‌ها رتبه نخست را کسب کرد، اما رتبه استان قم در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان این کمیته در کشور 25 است.

رضا سلیقه در ادامه این جلسه با اشاره به مشکلات مددجویان سازمان بهزیستی استان قم در زمینه دریافت تسهیلات بانکی اظهار کرد: این مددجویان جزو طبقه ضعیف جامعه هستند و در زمینه تامین وثیقه بانکی مشکل دارند.

وی ادامه داد: 400 معلول ضایعه نخاعی در استان قم داریم که آن‌ها هر کاری را نمی‌توانند انجام بدهند، همچنین بسیاری از نابینایان استان قم بیکار هستند.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: به کارفرمایانی که کارگر مددجوی زیرپوشش سازمان بهزیستی را به کار بگیرند، به ازای هر نفر 20 میلیون تسهیلات بانکی می‌دهیم تا کارفرمایان تشویق شوند.

سلیقه در پایان خاطرنشان کرد: باید در پرداخت تسهیلات بانکی به مددجویان سازمان بهزیستی تسریع شود، براساس قانون باید سالیانه 10 درصد خروجی مددجویان از این سازمان را داشته باشیم و این خروجی از طریق ایجاد اشتغال خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcam6nm.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما