دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 59137
منبع : خبرگزاری مهر
اخبار کوتاه از ورزش قم؛

اعزام کونگ فوکاران قمی به مسابقات کشوری و مصاف جوانان صبا

قم نيوز : اعزام کونگ فوکاران قمی به مسابقات کشوری و مصاف جوانان صبا با پارسه ساری در لیگ جوانان کشور از جمله خبرهای ورزشی قم است.
اعزام کونگ فوکاران قمی به مسابقات کشوری و مصاف جوانان صبا
اعزام کونگ فوکاران قمی به مسابقات کشوری و مصاف جوانان صبا
به گزارش قم نیوز تیم کونگ فو نیمه آزاد قم به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان البرز اعزام می‌شود و این مسابقات روزهای ۴ لغایت ۶ بهمن در استان البرز برگزار می‌شود و کونگ فوکاران برای کسب عنوان در اوزان مختلف به رقابت می‌پردازند.

در این مسابقات در ترکیب تیم اعزامی نونهالان قم محمد مبین رحیمی، محسن خانکی، علی اصغر مهدیه، امیرحسین رحیم خانی و امیر محمد فتاحی حضور دارند و برای تیم نوجوانان قم نیز امیر سینا جعفری، امیر محمد شعبانی، امیرحسین دهقان نصیری، محمدرضا حکمتی و محمد مهدی مشهدی خانی مسابقه می‌دهند.

مصاف صبا و سپاهان در لیگ جوانان کشور

هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول جوانان کشور در مرحله اول گروهی امروز دوشنبه برگزار می‌شود که تیم صبای قم در دیداری خانگی به دنبال کسب پیروزی است و پیروزی این تیم ممکن است در پایان مسابقات امروز به صدرنشینی صبا در گروه خود بینجامد.

صبای قم در این بازی به دیدار تیم پارسه ساری می‌رود و دیدار دو تیم از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود در حالی که صبا در بازی رفت مغلوب حریف خود شده است.

رویارویی تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم در لیگ برتر

 دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور از امروز دوشنبه آغاز می‌شود که تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم در هفته اول دور برگشت با قرعه استراحت مواجه شده اما در مسابقه‌ای از هفته دوم دور برگشت با تیم هیئت تکواندو شمال شرق تهران مسابقه خواهد داد.

یاسین پیشرو در جدول  نیم فصل نخست مسابقات در جایگاه پنجم قرار دارد و امیدوار است در نیم فصل دوم جایگاه خود را ارتقا دهد. این در حالی است که یاسین پیشرو دیگر در عرصه فوتسال در قم تیمداری نمی‌کند و تمرکز خود را روی رشته المپیکی تکواندو قرار داده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcefz8n.jh8oxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما