دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 59149
منبع : خبرگزاری فارس
در ديدار استاندار قم با هنرمندان جشنواره نمايشي "شهر خوب، شهروند خوب" مطرح شد

تداوم برنامه‌هاي مرتبط با تقويت فرهنگ شهروندي در قم

قم نيوز : استاندار قم در ديدار با هنرمندان جشنواره نمايشي "شهر خوب، شهروند خوب"، تداوم برنامه‌هاي مرتبط با تقويت فرهنگ شهروندي در قم را خواستار شد.
تداوم برنامه‌هاي مرتبط با تقويت فرهنگ شهروندي در قم
تداوم برنامه‌هاي مرتبط با تقويت فرهنگ شهروندي در قم
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی ظهر امروز با هنرمندان جشنواره نمایشی"شهر خوب، شهروند خوب" که در استانداری قم حضور یافتند دیدار کرد.

استاندار قم در حاشیه این دیدار با بیان اینکه استفاده از ظرفیت هنر برای فرهنگ سازی تاثیرگذاری بیشتری نسبت به روش‌های فرمایشی دارد گفت: برگزاری جشنواره‌های خیابانی در این راستا نقش موثری ایفا می کند.

محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم نیز در دیدار با این هنرمندان ضمن قدردانی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم بابت برنامه ریزی این رخداد فرهنگی، هدف گذاری این طرح در افزایش مشارکت عمومی برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا را مورد توجه قرار داد و گفت: تقویت نقش سازمان‌های مردم نهاد و شهروندان خوش ذوق در چنین برنامه‌هایی بایستی در دستور کار قرار بگیرد.

همچنین مهرداد غضنفری معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تلاش برای نهادینه سازی فرهنگ استفاده از دوچرخه را یکی از اقدامات خوب این حرکت عنوان کرد و گفت: ارتقاء زیرساخت‌ها در کنار فرهنگ سازی می‌تواند به بهبود شرایط استان در مباحث ترافیکی منجر شود.

جشنواره نمایشی «شهر خوب، شهروند خوب» در راستای بهبود فرهنگ شهروندی با شعار «از خودمان شروع کنیم» با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شهر قم از پنجم دی‌ماه در شهر مقدس قم آغازشده و تا 5 بهمن ادامه دارد.

در این جشنواره تعدادی از هنرمندان با پوشیدن لباس‌های شاخص در قالب چند گروه در نقاط مختلف قم حضور پیدا کرده و اصول عبور و مرور را به شهروندان قمی گوشزد می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwznm.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما