چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 59576
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد

موفقيت كونگ‌فوكار قم در كسب مدال برنز مسابقات نوجوانان ايران

قم نيوز : دبير هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از موفقيت يكي از چهره‌هاي آينده‌دار اين رشته در كسب مقام سوم و نشان برنز مسابقات قهرماني كشور خبر داد.
موفقيت كونگ‌فوكار قم در كسب مدال برنز مسابقات نوجوانان ايران
موفقيت كونگ‌فوكار قم در كسب مدال برنز مسابقات نوجوانان ايران
به گزارش قم نیوز علی قنبری امروز اظهار کرد: مسابقات کونگ‌فو نیمه آزاد قهرمانی کشور در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی به میزبانی هیأت البرز در شهر کرج به انجام رسید و برترین‌های خود را با درخشش یکی از نخبه‌های کونگ‌فو قم شناخت.

وی ادامه داد: نفرات شرکت کننده در ترکیب تیم کونگ‌فو نیمه آزاد هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم نیز در هر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برای کسب عناوین برتر کشور با حریفان به رقابت پرداختند و در نهایت مقام سوم و نشان برنز وزن منهای 63 کیلوگرم رده سنی نوجوانان به تیم هیأت قم اختصاص یافت.

دبیر هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با بیان اینکه تیم نونهالان قم در اوزان منهای 20، 24، 30، 37 و 45 کیلوگرم با حریفان رقابت کرد، افزود: در وزن منهای 24 محسن خانکی، منهای 30 علی‌اصغر مهدیه و در وزن منهای 37 امیرحسین رحیم‌خانی با حریفان خود به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به رقابت کونگ‌فوکاران نوجوان قم در اوزان منهای 35، 41، 47، 55 و 63 کیلوگرم این مسابقات، بیان کرد: در وزن منهای 35 کیلوگرم امیرسینا جعفری، منهای 41 امیرمحمد شعبانی، منهای 47 امیرحسین دهقان‌نصیری، منهای 55 محمدرضا حکمتی و منهای 63 کیلوگرم محمدمهدی مشهدی‌خانی به میدان رفتند.

قنبری یاد آور شد: تک مدال تیم اعزامی هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از رده سنی نوجوانان به دست آمد، مدالی که محمدمهدی مشهدی‌خانی در وزن منهای 63 کیلوگرم با ایستادن روی سکوی سوم و تصاحب نشان برنز نصیب استان قم کرد که مدالی بسیار با ارزش است و در آینده خبرهای خوبی از درخشش این استعدادها و موفقیت‌های بیشتر خواهیم شنید.

وی در پایان با اشاره به نتایج پایانی مسابقات قهرمانی کونگ‌فو و هنرهای رزمی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در کرج، بیان کرد: در رده نونهالان تیم‌های هیأت مازندران، تهران (الف) و هیأت کردستان و در رده نوجوانان تیم‌های هیأت زنجان، کردستان و البرز (ب) اول تا سوم شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb0sbs.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما