يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 60031
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

برگزاری جشن گرامی‌داشت آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در وین

قم نيوز : روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ شهر وین پایتخت اتریش شاهد مراسم باشکوهی در بزرگداشت انقلاب اسلامی ایران بود.
برگزاری جشن گرامی‌داشت آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در وین +تصاویر
برگزاری جشن گرامی‌داشت آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در وین +تصاویر
به گزارش قم نیوز روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ مطابق با ۸ فوریه ۲۰۱۸ شهر وین پایتخت اتریش شاهد مراسم باشکوهی در بزرگداشت انقلاب اسلامی ایران بود.

‌ این مراسم با حضور مسلمانان و شیعیان وین از ملیتهای مختلف ایرانی، عرب، ترک، پاکستانی، اتریشی و دیگر ملیتها در گرامی‌داشت آغاز چهلمین سالروز پیروزی انقلاب ایران در مرکز اسلامی امام علی علیه‌السلام وین برگزار گردید.   

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محسن‌زاده، رئیس مرکز اسلامی وین ضمن خوشامدگویی به میهمانان، فرا رسیدن ایام خجسته پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفته و یاد حماسه سازان و فجر آفرینان انقلاب اسلامی خصوصا امام راحل عظیم الشأن را گرامی داشت.

در این جشن باشکوه سخنرانانی به نمایندگی از ملیتهای عرب، پاکستانی، افغانستانی و اتریشی به زبان مادری خویش در عظمت شخصیت امام خمینی(ره) و ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی به سخنرانی پرداختند.

در ادامه سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر عبدالله مولایی درباره عظمت انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن از بعد بین‌المللی به ایراد سخن پرداخت.

وی مخاطب اصلی انقلاب اسلامی ایران را جهان اسلام و همچنین جامع جهانی دانست و افزود: نگاه انقلاب اسلامی ایران به ماهیت نظام بین الملل نوعی مخالفت با نطام دو قطبی حاکم بود، و انقلاب اسلامی سر آغازی بود بر پایان نظم دو قطبی حاکم بر نطام بین الملل و پایان جنگ سرد و احیای نقش معنویت دین و فرهنگ  بود در نظم بین الملل و سیاست جهانی.‌

سخنران پایانی این مراسم نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بود که در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در وین شرکت و در میان علاقمندان جمهوری اسلامی به سخنرانی پرداخت. حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی سیرت گفت: وظیفه امروز ما استمرار راه امام خمینی است.

یکی از برنامه‌های این جشن با شکوه پخش کلیپی درباره انقلاب اسلامی، امام خمینی، قیام مردم و رشادت شهدای بزرگوار بود که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcjvyem.uqeytzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما