يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 60037
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان ديدارهاي هفته نهم رقم خورد

توقف صدرنشين ليگ دسته اول فوتبال در قم

پيروزان به يك قدمي صدر جدول رسيد
قم نيوز : نهمين هفته فصل 97 - 1396 رقابت‌هاي باشگاهي ليگ دسته اول فوتبال با توقف تيم صدرنشين سرخپوشان شادقلي قم به پايان رسيد.
توقف صدرنشين ليگ دسته اول فوتبال در قم / پيروزان به يك قدمي صدر جدول رسيد
توقف صدرنشين ليگ دسته اول فوتبال در قم / پيروزان به يك قدمي صدر جدول رسيد
به گزارش قم نیوز در هفته دوم از دور برگشت فصل 97 – 1396 مسابقات باشگاهی لیگ دسته اول فوتبال استان قم، چهار مسابقه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید و 17 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.

این هفته تیم‌های پیروزان، سهیل و آریا موفق به شکست حریفان خود شدند اما مهمترین اتفاق توقف تیم صدرنشین سرخپوشان شادقلی قم بود که در جدال با تیم رده پنجمی شاهین جعفرآباد تن به تساوی داد و پیروزان از این فرصت برای کاهش فاصله خود با صدر جدول استفاده کرد.

فوتبالیست‌های تیم صدرنشین سرخپوشان شادقلی قم این هفته برابر شاهین جعفرآباد در دیداری که چهار گل داشت با تساوی دو بر دو متوقف شدند تا دو امتیاز حساس را در مسیر قهرمانی فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم از دست بدهند.

اما پرگل‌ترین بازی هفته دیدار تیم‌های آریا و کیان بود که در آن تیم رده سومی آریا با نتیجه چهار بر دو از سد تیم انتهای جدولی کیان عبور کرد و سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های این فصل خود افزود، ضمن اینکه پیروزان نیروگاه با نتیجه دو بر صفر از سد آکادمی زبان نوین گذشت و فاصله خود را با صدر جدول به دو امتیاز رساند.

تیم سهیل نیز این هفته نتیجه خوبی کسب کرد و برای جدایی از انتهای جدول رده‌بندی و فرار از خطر سقوط با نتیجه چهار بر یک آینده‌سازان رده ششمی را شکست داد تا در پایان هفته نهم این رقابت‌ها سرخپوشان شادقلی با کسب 22 امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی باقی بماند.

پیروزان نیروگاه با کسب 20 امتیاز رتبه دوم جدول را در اختیار دارد، آریا با 14 امتیاز سوم است، آکادمی زبان نوین با 13 امتیاز در رده چهارم ایستاده، شاهین جعفرآباد با 12 امتیاز در رده پنجم است، آینده‌سازان با 9 امتیاز، امید سهیل با هشت امتیاز و کیان با سه امتیاز رده‌های ششم تا هشتم را در اختیار دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfexdv.w6dxmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما