دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 60108
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست شهرداری منطقه دو :

100 هکتار درختکاری در بوستان جوان انجام شده است

قم نيوز : سرپرست شهرداری منطقه دو قم گفت: توسعه بوستان جوان از پروژه‌های است که بيش از 100 هکتار درختکاري در آن انجام شده و در حال پیگیری براي ايجاد تأسيسات موردنياز در این بوستان هستيم.
100 هکتار درختکاری در بوستان جوان انجام شده است
100 هکتار درختکاری در بوستان جوان انجام شده است
به گزارش قم نیوز رضا رحيمي احداث زيرگذر ميدان شهيد اميني بيات و زيرگذر بلوار امام رضا(ع) را از جمله پروژه‌های شاخص در حال اجرا در سطح منطقه ذکر کرد و گفت: نگاه بسيار ويژه و مثبت شهردار قم به مناطق 2 و 6 موجب شده اعتبارات بسيار خوبي در پروژه‌های عمراني اين مناطق جذب شود
وي اضافه کرد: براي ساماندهي ورودي جاده اراک طرح ساماندهي و بدنه سازي و زيباسازي سيما و منظر آن را آغاز کرده‌ایم. البته براي اين کار نياز به همکاري اداره راه و شهرسازي ، استانداري و سازمان مديريت هم داريم تا هزینه‌های آن تأمين شود.
وی افزود: توسعه بوستان جوان از ديگر پروژه‌های شهرداري منطقه است که بيش از 100 هکتار درختکاري در آن انجام شده است و براي ايجاد تأسيسات موردنياز در آن نيز در حال پيگيري هستيم.
رحيمي با اشاره به وجود 35 بوستان در سطح منطقه گفت: در سال 97 نيز در راستاي محله محوري 7 بوستان ديگر هم احداث خواهيم کرد که از جمله آن‌ها بوستان دو هکتاري واقع در اراضي احساني جنب خيابان معصوميه شمالي است.
سرپرست شهرداري منطقه دو با اشاره به معضل سدمعبر در اين منطقه گفت: در همين راستا جلسات متعددي را با معاونت خدمات شهري شهرداري مرکز برگزار شده است. البته اين موضوعي است که علاوه بر شهرداري بايد ساير دستگاه‌ها هم ورود پيدا کنند. حل اين مسئله نياز به مقدماتي از جمله تأمين زميني به صورت اجاره‌اي يا واگذاري به سازمان ميادين دارد.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر موضوع سدمعبر تا حد زيادي در منطقه حل شده و همکاران ما در خدمات شهري و ستاد سدمعبر و رفع تخلفات شهري افراد متقاضي را در زمينهاي خالي موجود يا اطراف ميادين سازماندهي و مستقر کرده‌اند. علاوه بر آن شهرداري نيز مکان‌هایی را به سازمان ميادين واگذار کرده است.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcevz8p.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما