دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 60110
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد:

قرائت دعاهای ندبه و کمیل در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود

قم نيوز : مراسم قرائت دعای کمیل هفته جاری در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد و مدیحه‌سرایی مهدی سلحشور برگزار می‌شود.
قرائت دعاهای ندبه و کمیل در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود
قرائت دعاهای ندبه و کمیل در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مدرسی در روزهای شنبه و دوشنبه قبل از نماز ظهر در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن پرداخته است و  حجت‌الاسلام‌والمسلمین ثنایی نیز در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه به سخنرانی در حرم کریمه اهل‌بیت(س) خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش: همچنین، در هفته جاری برنامه زمزم معرفت نیز قبل از نماز مغرب و عشاء از شنبه تا جمعه به‌ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین همتی، وحیدپور، رضایی‌قمی، رستم‌نژاد، ملکی، محمدی و اباذری دنبال می‌شود.

محفل سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء نیز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی استاد حوزه علمیه و مدیحه‌سرایی عباس حیدرزاده، رضا ولی‌زاده و حسن باقری به‌ترتیب در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد نیز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه بعد از نماز مغرب به ایراد سخن خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش: آیین نیایش صبحگاهی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در هفته جاری هرروز بعد از نماز صبح با مدیحه‌سرایی حجت‌الاسلام قدرتی برگزار می‌شود.

گفتنی است، مراسم قرائت دعای کمیل این هفته نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد و مدیحه‌سرایی مهدی سلحشور و مراسم قرائت دعای ندبه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین میردامادی و مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی برگزار می‌شود.

همچنین، زیارت جامعه کبیره نیز ساعت 21:30 پنج‌شنبه‌شب توسط حجت‌الاسلام‌ شهیدی در شبستان امام خمینی(ره) قرائت می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvzn-.23nvzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما