دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 60115
منبع : خبرگزاری مهر
در جلسه شورای اسلامی شهر قم مطرح شد؛

انتقاد شهردار قم از کاهش بودجه سازمان میادین و تره‌بار قم

قم نيوز : شهردار قم گفت: کاهش ۷۰۰ میلیون‌ تومانی بودجه سازمان میادین و تره‌بار قابل قبول نیست چرا که بودجه این سازمان در حالت معمول باید حدود ۲۰۰ میلیارد تومان باشد.
انتقاد شهردار قم از کاهش بودجه سازمان میادین و تره‌بار قم
انتقاد شهردار قم از کاهش بودجه سازمان میادین و تره‌بار قم
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در سی و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که غروب دوشنبه در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم فهیم و شریف قم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که جلوتر از مسئولان حرکت می‌کنند و همواره پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه تحقق پیش‌بینی‌های صورت گرفته در بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۷ سازمان‌های تابعه شهرداری قم ضرورت داد، افزود: باتوجه به نیازها و کمبودهای موجود در شهر، افزایش در ردیف‌ بودجه‌های شهرداری امکان پذیر است و شهرداری قم نیز به شدت با کاهش بودجه سازمان‌های شهرداری به دلیل اهمیت ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان مخالف است.

شهردار قم با اشاره به عواقب ناشی از کاهش بودجه‌ سازمان‌های تابعه شهرداری در اصلاحیه بودجه سال ۱۳۹۶ خاطرنشان کرد: شهرداری قم با کاهش بودجه مخالف است چرا که کاهش بودجه در اصلاحیه‌ها به معنی کاهش‌ ارائه خدمات در بخش‌های مختلف به مردم است.

وی ادامه داد: کاهش بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری در اصلاحیه سال ۱۳۹۶ موجب می‌شود که خدمات به درستی انجام نشود و شایسته و لازم است که شورای اسلامی شهر قم در مورد این مسئله حساسیت‌های لازم را داشته باشد.

سقائیان‌نژاد ضمن تشریح ارائه بودجه‌های پیشنهادی سازمان‌های تابعه شهرداری به شورای اسلامی شهر قم، عنوان کرد: باتوجه به اینکه بررسی و پیش‌بینی‌ بودجه‌ سازمان‌ها توسط مدیرعامل انجام می‌شود بنابراین کاهش بودجه‌ها نیز باید توسط مدیرعامل سازمان‌ها تایید شود.

وی در ادامه از کاهش ۷۰۰ میلیون تومانی بودجه سازمان میادین و تره‌بار در اصلاحیه بودجه سال ۹۶ انتقاد کرد و گفت: کاهش ۷۰۰ میلیون‌ تومانی بودجه سازمان میادین تره‌بار به هیچ‌وجه قابل قبول نیست چرا که بودجه این سازمان در حالت معمول باید حدود ۲۰۰ میلیارد تومان باشد، درحالی که بودجه این سازمان با این رقم اختلاف زیادی دارد.

شهردار قم اظهار کرد: توسعه سرمایه‌ای سازمان‌های تابعه شهرداری مسئله بسیار مهم است که باید با جدیت پیگیری شود و کاهش بودجه‌های پیشنهادی در این زمینه می‌تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند
وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی در اصل متعلق به بخش خصوصی است، گفت: شهرداری قم در راستای تحقق کامل خصوصی‌سازی سازمان تاکسیرانی حرکت می‌کند؛ همچنین حمایت از تاکسی‌های اینترنتی از اولویت‌های مهم شهرداری است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccpsqe.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما