سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 60117
منبع : خبرگزاری مهر
جامعه مدرسین حوزه:

راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن ضربه‌ای سهمگین بر استکبار وارد کرد

قم نيوز : جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی اعلام کرد: راهپیمایی حماسه‌آفرین مردم ایران در ۲۲ بهمن ضربه‌ای سهمگین و دشمن‌شکن بود که نهیبی طوفانی بر پیکره استکبار جهانی زد.
راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن ضربه‌ای سهمگین بر استکبار وارد کرد
راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن ضربه‌ای سهمگین بر استکبار وارد کرد
به گزارش قم نیوز بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی این نهاد حوزوی منتشر شده بدین شرح است:

راهپیمایی پرشور و حماسه‌آفرین مردم مؤمن و انقلابی ایران در یوم‌ الله ۲۲ بهمن ضربه‌ای سهمگین و دشمن‌شکن بود که نهیبی طوفانی بر پیکره استکبار جهانی زد.

بصیرت و عمق معرفت مردم، تمام تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را در بی‌رونق کردن راهپیمایی ۲۲ بهمن ناکام گذاشت و حیات طیبه انقلاب اسلامی را شاداب‌تر و پویاتر از همیشه در چشم جهانیان جلوه گر ساخت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر و تشکر از آحاد ملت ایران اعلام می‌دارد؛ حمایت هوشمندانه و پر ابهت مردم از نظام اسلامی، حرکت کشور به سوی اهداف و آرمانهایش را هموارتر و سریع‌تر خواهد کرد و جمهوری اسلامی به وجود این پایه‌های اقتدار، همراهی و همدلی، بر خود می‌بالد.

خدمت به مردم بخصوص اقشار ضعیف جامعه، مبارزه با فساد و دفاع فداکارانه از انقلاب و ارزشهای دینی در صدر مطالبات ملت از کارگزاران نظام است و این مهم، باید قاطعانه و مجدانه پیگیری و محقق شود. امید است بیش از پیش قدردان اسلام، انقلاب و مردم بوده و لحظه‌ای از حرکت در صراط مستقیم انقلاب اسلامی غافل نگردیم و با همه وجود از کیان نظام صیانت نمائیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcefz8p.jh87zi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما