سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 60119
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد

وزش باد با سرعت 55 کیلومتر بر ساعت در قم

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز جهت وزش باد در استان شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
وزش باد با سرعت 55 کیلومتر بر ساعت در قم
وزش باد با سرعت 55 کیلومتر بر ساعت در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان ابری، در برخی از ساعات بارش پراکنده بارش پراکنده و وزش باد نسبتا شدید است، امروز حداقل و حداکثر دمای قم 4 درجه و 14 درجه است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان  ابری، در برخی از ساعات بارش پراکنده و  وزش باد و در ارتفاعات بارش برف است، فردا حداقل و حداکثر دمای قم 4 درجه و 14 درجه است و جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی روند تغییرات دمایی استان قم در روزهای آینده را افزایشی دانست و تصریح کرد: در روز چهارشنبه آب و هوای استان قم نیمه ابری، به تدریج کاهش ابر و وزش باد نسبتا شدید است، حداقل و حداکثر دمای استان در آن روز 4 درجه و 17 درجه خواهد بود، جهت وزش باد در قم در روز چهارشنبه شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 45 تا 60 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 4 درجه و 16 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب شرقی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب شهر قم با 4 درجه و منطقه فدک با 16 درجه بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgyq93.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما