سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 60120
منبع : خبرگزاری فارس

مردم در 22 بهمن حجت را بر مسوولان تمام کردند/لزوم خدمت بیش از پیش به مردم

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: 22 بهمن حجت را بر تمام مسوولان نظام تمام کرد، مردم به نحوه شایسته انجام وظیفه کردند و به نظر می‌رسد که نوبت مسوولان است.
مردم در 22 بهمن حجت را بر مسوولان تمام کردند/لزوم خدمت بیش از پیش به مردم
مردم در 22 بهمن حجت را بر مسوولان تمام کردند/لزوم خدمت بیش از پیش به مردم
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تاکید بر اینکه دهه فجر و 22 بهمن‌ماه به عنوان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته و وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شده ایم اظهار کرد: مردم شریف قم و ایران ولایتمداری خود را در این روز به رخ جهانیان کشاندند و 22 بهمن نشان داد که مردم پای انقلاب، خون شهدا و آرمان‌های امام راحل ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: 22 بهمن حجت را بر تمام مسوولان نظام تمام کرد، مردم به نحوه شایسته انجام وظیفه کردند و به نظر می‌رسد که نوبت مسوولان است؛ نوبت ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر و شهرداری است و باید از خودمان شروع کنیم.

رئیس شورای شهر قم اضافه کرد: نوبت همه مسوولان استان و کشور است که با خدمت و تلاش بیشتر پاسخ حضور چشمگیر ملت را بدهند چراکه مردم شایسته خدمت هستند.

وی بیان کرد: در 22 بهمن همه آمدند و به استکبار جهانی و حامیان و ایادی خارجی و داخلی‌شان گفتند که ما از شما هراسی نداریم و برای ایران اسلامی نقشه نکشید که تمام نقشه‌های شما طی یک روز و چند ساعت نقش بر آب می‌شود.

وی اذعان کرد: درود و سلام خداوند به این مردم شریف، ولایی، انقلابی، شجاع و حماسه ساز؛ درود به جوانان پرشور و درود و سلام به کودکان و نونهالان و تمام زنان و مردان ایرانی اسلامی؛ نظامی که از شیرخوار تا کودک و نوجوان، جوان تا سالمند و از هر گروهی و قشری حمایت شود پیروز است و شکست برای آن معنا و مفهومی نخواهد داشت.

جلالی با تاکید بر اینکه نباید فراموش کنیم که مردم گله‌مند هستند خاطرنشان کرد: مردم از کم‌کاری، رشوه، اختلاس، سودجویی، رانت‌خواری، فساد و تبعیض گله‌مند هستند و این امر در نوشته‌های آن‌ها در روز 22 بهمن مشهود بود.

وی افزود: بنده از طرف مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر از تمام مردم ایران اسلامی خصوصا مردم قم که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند تقدیر می‌کنم و آرزوی سرافرازی برای تمام مردم را دارم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به توقعاتی که از سازمان‌هایی چون میادین وجود دارد گفت: این سازمان می‌تواند ظرفیتی ویژه برای شهرداری داشته باشد اما باید در خصوص برخی مسائل شفاف‌سازی شود؛ اینکه ما بودجه جاری را افزایش نداده و هزینه‌ای را تحمیل نکنیم قابل قبول است اما اینکه از افزایش درآمد جلوگیری کنیم مطلوب نیست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuzaq.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما