سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 60121
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور پارسی‌سرایان غیرایرانی

محفل شعر فجر در قم برگزار شد

قم نيوز : محفل شعر فجر با حضور شاعران ایرانی و غیر ایرانی فارسی زبان در قم برگزار شد.
محفل شعر فجر در قم برگزار شد
محفل شعر فجر در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز همزمان با دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر محفل شاعران فارسی زبان امشب در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

این محفل پس از برگزاری محافل شعر فجر در شهرهای کرمانشاه، سرپل ذهاب، تهران، زاهدان و اصفهان، به میزبانی قم و با شعرخوانی بیش از 20 شاعر از کشورهای افغانستان، پاکستان، تاجیکستان و هندوستان برگزار شد.

محمدعلی مجاهدی و محمدسرور مولایی از اعضای هیات علمی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر نیز در این محفل ضمن بیان توضیحاتی، اشعار خود را قرائت کردند.

ابوطالب مظفری، مهدی کاشفی، سلمان علی زکی، محسن سعیدی، حمید مبشر، رحیم محشر، سیده تکتم حسینی، سید سکندر حسینی، زهرا زاهدی، سید مبین محمودی، مریم یعقوبی، باران صادقی، زهرا حسین زاده، سید سمیر جعفری«صائب» از پاکستان، سید احمد حسینی«شهریار» از پاکستان، سید عارف رضوی از پاکستان، سید ندیم نقوی از هندوستان، خورشید احسان اف از تاجیکستان، شاه منصور شاه میرزا از تاجیکستان از جمله شاعرانی بودند که در این محفل اشعار خود را در حضور شاعران فارسی‌زبان خواندند.

رایزن فرهنگی افغانستان و محقق دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر، قزلی مدیر بنیاد ادبیات داستانی کشور و حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در این محفل حضور داشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvvem.uqey8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما