سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 60122
منبع : خبرگزاری فارس
با ركورد 401 كيلوگرم

وزنه‌بردار قم قهرمان كشور شد

ناظم‌الرعايا قوي‌ترين مرد ايران
قم نيوز : وزنه‌بردار استان قم بالاتر از تمام رقباي خود به مقام نخست و عنوان قهرماني پيكارهاي دسته سنگين وزن وزنه‌برداري قهرماني كشور دست يافت.
وزنه‌بردار قم قهرمان كشور شد / ناظم‌الرعايا قوي‌ترين مرد ايران
وزنه‌بردار قم قهرمان كشور شد / ناظم‌الرعايا قوي‌ترين مرد ايران
به گزارش قم نیوز وزنه‌برداری که به نمایندگی از استان قم در دسته سنگین وزن پیکارهای رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور حضور یافته بود بالاتر از تمام رقبای خود و ثبت رکورد 401 کیلوگرم در مجموع حرکات یک‌ضرب و دو ضرب قهرمان این رقابت‌ها شد و به مدال طلا رسید.

این در حالی است که پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان ایران با عنوان جام تدبیر و امید به میزبانی هیأت وزنه‌برداری استان خوزستان به انجام رسید و در رقابت‌های دسته فوق سنگین رقابتی نزدیک و حساس بین چهار وزنه‌بردار از قم، اردبیل و تهران برای تعیین قهرمان وجود داشت.

در تلاش برای کسب مقام قهرمانی این دسته امیر ناظم‌الرعایا از هیأت وزنه‌برداری قم، رضا روحی و محسن دادرس از هیأت اردبیل و غلامرضا اصغرخواه از هیأت تهران به روی صحنه رفتند و برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رده‌بندی نهایی این وزن امیر ناظم‌الرعایا از تیم هیأت وزنه‌برداری قم با ثبت رکورد 401 کیلوگرم در مجموع به مقام قهرمانی دسته فوق‌ سنگین دست یافت، در حالی که رضا روحی از اردبیل با رکورد 398 کیلوگرم نایب‌قهرمان شد و محسن دادرس دیگر وزنه‌بردار اردبیلی با رکورد 393 کیلوگرم سوم شد.

عنوان قهرمانی دسته به اضافه 105 کیلوگرم در حالی نصیب وزنه‌بردار استان قم شد که ناظم‌الرعایا در حرکت یک‌ضرب با ثبت رکورد 176 کیلوگرم بعد از وزنه‌بردار اردبیل که رکورد 183 کیلوگرم را زد به مقام قهرمانی نایب‌قهرمانی دست یافت و رضا روحی از اردبیل با 174 کیلوگرم سوم شد.

اما در حرکت دوضرب امیر ناظم الرعایا از هیأت قم با 225 کیلوگرم روی سکوی نخست ایستاد و رضا روحی از اردبیل با 224 کیلوگرم و غلامرضا اصغرخواه از تهران با 210 کیلوگرم دوم و سوم شدند، در حالی که این رقابت‌ها در سالن وزنه‌برداری شهدای وزنه‌بردار اهواز برگزار شد و با قهرمانی میزبان پایان یافت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcau6ni.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما