سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 60123
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم:

فعالیت اسنپ در قم همچنان غیرقانونی است

قم نيوز : معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با تاکید بر اینکه فعالیت اسنپ همچنان در شهر قم غیرقانونی است گفت: تا زمانی که این شرکت اقدام به اخذ مجوز نکند از نظر شهرداری این مجموعه به صورت غیرقانونی در حوزه حمل و نقل در شهر قم فعال است.
فعالیت اسنپ در قم همچنان غیرقانونی است
فعالیت اسنپ در قم همچنان غیرقانونی است
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان در سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به مشکلاتی که در پی توقف اتوبوس‌های زائرین خارجی در محدوده حرم مطهر ایجاد می‌شود اظهار کرد: در حال حاضر تعداد زیادی روزانه اتوبوس زائران خارجی در محدوده حرم مطهر توقف دارند و این امر از نظر زیبایی و ترافیکی مشکل برای شهر ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه برای هر شب توقف اتوبوس‌های زائرین خارجی در پایانه مرکزی شهر قم 20 هزار تومان هزینه دریافت می‌شد گفت: با توجه به اینکه جریمه اتوبوس‌ها برای حضور در محدوده شهر نیز 20 هزار تومان است به همین خاطر اتوبوس‌ها استقرار در محدوده شهر را به صرفه‌تر از توقف در پایانه مرکزی می‌دانند.

معاون شهردار قم تصریح کرد: به همین خاطر تصمیم گرفتیم که این هزینه پایانه مرکزی را حذف کنیم تا رانندگان تشویق به حضور در پارکینگ شوند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه خدمات شهرداری به سمت خصوصی‌سازی می‌رود و به همین خاطر باید هزینه‌های لازم را تامین کنیم گفت: بالاخره سازمان تاکسیرانی و شرکت‌های خصوصی هزینه‌هایی دارند و به همین خاطر باید ما برای تامین بهره‌وری هزینه‌ها را نیز مدیریت کنیم و به همین خاطر هر سال درصدی تعرفه‌های سازمان‌ها افزایش می‌یابد.

ذاکریان با تاکید بر اینکه فعالیت اسنپ همچنان در شهر قم غیرقانونی است اذعان کرد: تا زمانی که این شرکت اقدام به اخذ مجوز نکند از نظر شهرداری این مجموعه به صورت غیرقانونی در حوزه حمل و نقل در شهر قم فعال است و ما پیگیری‌های لازم را نیز در این زمینه انجام خواهیم داد ضمن اینکه امیدواریم مسوولان این شرکت نیز اقدامات لازم برای اخذ مجوز را انجام دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbf8b0.rhbg5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما