سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 60128
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته دوازدهم ليگ برتر نوجوانان صورت می‌گیرد

صباي قم در فکر شکار شاهین برای بقا در لیگ برتر

قم نيوز : فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در اندیشه کسب نخستین پیروزی خود از لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور این هفته در قم برابر شاهین بوشهر صف‌آرایی می‌کنند.
صباي قم در فکر شکار شاهین برای بقا در لیگ برتر
صباي قم در فکر شکار شاهین برای بقا در لیگ برتر
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال نوجوانان صبای قم که در 11 هفته سپری شده از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور هنوز موفق به کسب پیروزی نشده، این هفته در دیداری فوق‌العاده حساس برابر شاهین شهرداری بوشهر به میدان می‌رود.

صبای قم و شاهین شهرداری بوشهر همزمان با سایر تیم‌های گروه‌های اول تا چهارم مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه 27 بهمن ماه از ساعت 14 در ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

نوجوانان صبای قم در حالی این روزها آماده جدال با نماینده بوشهر می‌شوند که در هفته یازدهم لیگ برتر در دیداری مهم و تعیین کننده میهمان تیم فولاد خوزستان بودند و در پایان با نتیجه غیر منتظره و ناباورانه سه بر صفر شکست خوردند، در حالی که فولاد را در نیم‌فصل نخست با تساوی بدون گل در قم متوقف کرده بودند.

صبای قم و شاهین شهرداری بوشهر تیم‌های حاضر در گروه سوم این فصل هستند اما دو تیم در بین کاندیداهای صعود از این گروه نیستند، تنها تفاوت صبا و شاهین این است که صبا در خطر سقوط به دسته پائین‌تر قرار دارد و باید با استفاده از فرصت میزبانی تیم شاهین شهرداری بوشهر را در قم مغلوب کند.

نماینده فوتبال قم بعد از 11 هفته در این مسابقه مهم در فکر رسیدن به نخستین پیروزی خود در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران هستند، در حالی که صبا از بازی‌های قبل خود چهار باخت و هفت تساوی در کارنامه دارد و با کسب تنها هفت امتیاز از 33 امتیاز این فصل فعلا در انتهای جدول است و در صورتی که تیم شاهین شهرداری بوشهر را در قم شکست دهد به بقا در لیگ امیدوار می‌ماند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcg7q93.ak9zx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما