سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 60134
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان قم خبر داد

فعالیت 180 كانون فرهنگي و هنري مساجد بانوان در استان قم

قم نيوز : قائم مقام دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان قم از تشكيل 180 كانون فرهنگي و هنري مساجد بانوان قم خبر داد.
فعالیت 180 كانون فرهنگي و هنري مساجد بانوان در استان قم
فعالیت 180 كانون فرهنگي و هنري مساجد بانوان در استان قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام اسدالله کریمی با اشاره به اقدامات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: کارآفرینی فرهنگی از جمله برنامه‌ها است که در کنار این امر بازارچه بانوان مسجدی استان در بوستان نرگس برپا شد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث بازارچه انتقال تجارب خوبی بین بانوان مسجدی روی داد که روحیه مضاعفی بین بانوان ایجاد کرد.

قائم مقام دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با اشاره به درخواست پارک علم و فناوری در زمینه افزایش توان مهارتی و فنی اعضا گفت: بر این اساس در نظر است به مباحث هنری، مهارتی و فنی در مساجد اهمیت داده شود و مساجد در مباحث هنری و فنی جدی‌تر وارد شوند که بر این اساس تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد: خانه‌های نور در زمینه آموزش قرآن و معارف دینی فعالیت دارند بنابراین  بانوانی که مربی خوبی در زمینه آموزش قرآنی و معارف دینی هستند ساماندهی شده و سپس به متقاضیان مجوز خانه نور داده می‌شود تا بر اساس مجوز فعالیت کنند.

کریمی با بیان اینکه 580 کانون فرهنگی و هنری مساجد در  استان قم وجود دارد گفت: از این تعداد 400 کانون امسال تفام‌نامه داشتند که کانون‌هایی که برای تفاهم‌نامه اقدام نکردند غیر فعال یا جدید التأسیس هستند.

وی خاطرنشان کرد: 180 کانون بانوان در استان قم وجود دارد که فعالیت‌های خاص خود را پیگیری می‌کنند و آموزش‌های متعدد ویژه بانوان در زمینه شیوه‌های جذب و دعوت نوجوانان به نماز برگزار می‌شود.

قائم مقام دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم عنوان کرد: در بحث ستادی اعزام مبلغان و ساماندهی گروه‌های تبلیغی در ایام تابستان، ماه رمضان و محرم صورت می‌گیرد و به کارگیری بشیران جوان نیز به کانون‌های مساجد سپرده شده است.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcdof09.yt0zs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما