سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : 60144
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

کرسی ترویجی «سیر مقتل‌نگاری تا پایان قرن سوم» در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

قم نيوز : کرسی ترویجی «سیر مقتل‌نگاری تا پایان قرن سوم» از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س) و با همکاری شواری عالی انقلاب فرهنگی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.
کرسی ترویجی «سیر مقتل‌نگاری تا پایان قرن سوم» در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود
کرسی ترویجی «سیر مقتل‌نگاری تا پایان قرن سوم» در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز خانم ریحانه حقانی عنوان کرد: هشتمین کرسی ترویجی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با عنوان «سیر مقتل‌نگاری تا پایان قرن سوم» از سوی معاونت پژوهش و با همکاری شواری عالی انقلاب فرهنگی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: هدف از برگزاری این کرسی، تشویق نخبگان حوزه و دانشگاه به ارائه نظریات پژوهشی و ایجاد امکان ارائه نظریات و نقادی علمی و منصفانه است.

حقانی بیان داشت: حجت الاسلام حسین حسینیان مقدم دانشیار و عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه دهنده این کرسی حضور دارد و حجت الاسلام مصطفی صادقی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مدیر گروه پژوهشکده تاریخ سیره اهل بیت(علیهم‌السلام) ناقد این جلسه است.

وی اضافه کرد: سرکارخانم «هاجر رضایت» استاد و پژوهشگر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)  دبیری علمی این کرسی را به عهده دارد.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تصریح کرد: این کرسی ترویجی روز چهارشنبه، ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن نشست‌های علمی پژوهشی طبقه سوم پژوهشگاه حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/ 138
 
https://qomnews.ir/vdceez8p.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما