چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 60172
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

همایش «حاملان عرش» ویژه حافظان قرآن کریم جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

قم نيوز : همایش بزرگ «حاملان عرش» ویژه حافظان قرآن کریم جامعه‌الزهرا(س) روز پنجشنبه، ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود.
همایش «حاملان عرش» ویژه حافظان قرآن کریم جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود
همایش «حاملان عرش» ویژه حافظان قرآن کریم جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز طیبه سادات طباطبایی عنوان کرد: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با استعانت از پروردگار متعال، همایش حافظان قرآن کریم را با هدف شناسایی  و گردهمایی سالانه حفاظ مجموعه بزرگ جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) روز پنجشنبه،۲۶ بهمن ماه برگزار می‌کند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: شناسایی حافظان قرآن کریم، ایجاد انگیزه و اشتیاق مضاعف به حفظ آیات قرآن کریم و همچنین تشویق به ادامه مسیر حفظ با تلاش و انگیزه بیشتر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش سالانه است.

طباطبایی در ادامه گفت: حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی میرباقری استاد حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام‌ ناصر شهیدی معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از جمله سخنرانان این همایش یکروزه هستند.

وی ادامه داد: مرثیه‌سرایی «حاج مهدی سلحشور» و اجرای برنامه گروه همخوانی از دیگر برنامه‌های همایش حاملان عرش است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) یادآور شد: دو کارگاه تخصصی حفظ با حضور آقایان «سید محمدمهدی طباطبایی» و «مهدی فروغی» اساتید برجسته و حافظ قرآن کریم در نوبت عصر این همایش برگزار می‌شود.

طباطبایی اضافه کرد: این همایش ویژه طلاب حافظ حضوری و غیرحضوری قمی است که در دو نوبت صبح و عصر پنجشنبه، ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۳:۳۰ تا ۱۷ در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.
وی در پایان گفت: حافظان یک جزء به بالای مجموعه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) که تاکنون در همایش ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند جهت ثبت نام و حضور در این همایش به سامانه http://prof.jz.ac.ir/quran  مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرید.

 
انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcf0ydv.w6dxeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما