دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : 60367
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز اعلام کرد

رشد ۱۰۸ درصدي بودجه سازمان پارک‌ها در سال 96

قم نيوز : مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قم گفت: با توجه به برنامه پنج ساله بودجه امسال این سازمان افزايش ۱۰۸ درصدی داشته كه اين رشد طي سال‌های اخير بي سابقه است.
رشد ۱۰۸ درصدي بودجه سازمان پارک‌ها در سال 96
رشد ۱۰۸ درصدي بودجه سازمان پارک‌ها در سال 96
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به اینکه برنامه ریزی و تدوین شاخص‌های عملیاتی برنامه قم ۱۴۰۰ فضای سبز شهر با توجه به طرح‌های موضوعی و سرانه‌های شاخص‌های عملیاتی تهیه می‌شود اظهار کرد: پس از ارائه طرح‌ها و هدف‌های عملیاتی بر اساس برنامه‌های پنج ساله شهرداری برای آن اعتبارات تعیین و پروژه‌ها تعریف می‌شوند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه پروژه‌ها و میزان هزینه کرد اعتبارات سالانه توسط معاونت برنامه ریزی کنترل می‌شود افزود: از دیگر اقدامات واحد برنامه ریزی و کنترل پروژه اخذ اعتبارات پروژه‌های سال جاری از ستاد و در اختیار گذاشتن آن به مدیران اجرایی است.
وی ادامه داد: با توجه به برنامه پنج ساله بودجه امسال سازمان افزایش ۱۰۸ درصدی داشت که این رشد طی سال‌های اخیر بی سابقه بوده و همین موضوع سبب شده حجم بالایی از کارشناسان و مدیران سازمان به برنامه‌های خود دست پیدا کنند و حدود ۷۰ درصد اجرای پروژه‌ها محقق شده است.
جوادیان با اشاره به اینکه ابتدای آبان ماه اصلاح بودجه ۹۶ تکمیل و در سرجمع بودجه رقم‌ها افزایش داشت عنوان کرد: در مواردی مثل خرید گل و گیاه و توسعه درختان حاشیه معابر افزایش بودجه داشتیم، که با توجه به شاخص‌های عملیاتی قم ۱۴۰۰ توانستیم مناطق هشتگانه را مجاب به حفظ و افزایش سرانه کنیم، همچنین اعتبارات در نظر گرفته شد که به اولویت میزان برخورداری بودجه بندی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbzfb0.rhbg0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما