دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : 60377
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
در دیدار با معتمدین شهرک زین الدین مطرح شد

شهروندان بازوی نظارتی و مشورتی مدیریت شهری هستند

قم نيوز : شهردار منطقه چهار گفت: مدیریت شهری، مردم را بازوی نظارتی و مشورتی خود در خدمات رسانی می‌داند و از شهروندان تقاضای ایفای نقش مطالبه گری برای بهبود خدمات داریم.
شهروندان بازوی نظارتی و مشورتی مدیریت شهری هستند
شهروندان بازوی نظارتی و مشورتی مدیریت شهری هستند
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر در دیدار با معتمدین شهرک شهید زین الدین با بیان اینکه معتمدین محل و شهروندان سرمایه اجتماعی شهرداری ها هستند اظهار کرد: اگر متولیان امور شهری بتوانند به خوبی از این سرمایه استفاده نموده و نیازهای به حق مردم را پوشش دهند و فاصله میان مردم و سازمان را کاهش دهیم شرایط بسیار خوبی در ارتباط بین مردم و خادمان آن‌ها در مجموعه مدیریت شهری ایجاد خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه قطعاً درک و شناخت مردم از برخی امور و معضلات بیشتر از شهرداری است خاطرنشان کرد: ارتباط نزدیک با مردم، شهرداری را در شناخت بهتر مسائل یاری می‌رساند.
متین فر با بیان اینکه شهرداری تجربه و نتایج مفیدی از نشست‌ها و ارتباطات با مردم در مساجد محله‌های مختلف شهر در این چند سال بدست آورده است تصریح کرد: بعنوان مثال برخی بوستان‌ها با پیشنهاد شهروندان و نیز با تسهیل امور مربوط به تملک اراضی آن توسط مردم و معتمدین آن‌ها احداث شده که امکانی ویژه و ارزشمند برای شهر است.
وی اذعان کرد: شهرداری مردم را بازوی نظارتی و مشورتی خود در خدمات رسانی به شهروندان می‌داند و ما از مردم تقاضای ایفای نقش مطالبه گری برای بهبود خدمات داریم.
متین‌فر اظهار کرد: در همین راستا و با اعتقاد به همین موضوع، شهرداری سامانه 137، سامانه 1888 و نرم افزار چشم شهروند را راه اندازی کرده است و آماده دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در حوزه مدیریت شهری است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccm1qe.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما