دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 60379
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت فوتبال استان قم خبر داد

دعوت استعدادهاي فوتبال قم به تيم‌هاي زير 12 و 13 سال ايران

قم نيوز : مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت فوتبال استان قم از دعوت استعدادهاي فوتبال قم به تيم‌هاي زير 12 و 13 سال ايران خبر داد.
دعوت استعدادهاي فوتبال قم به تيم‌هاي زير 12 و 13 سال ايران
دعوت استعدادهاي فوتبال قم به تيم‌هاي زير 12 و 13 سال ايران
به گزارش قم نیوز مهدی عمویی امروز اظهار کرد: سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه با هدف شناخت استعدادها و نخبه‌های رشته پرمخاطب، جذاب و پرطرفدار فوتبال موجب شده تا بازیکنان آینده‌دار این رشته شایستگی‌های خود را برای حضور در تیم‌های ملی رده‌های پایه به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: هم باشگاه‌های فعال در فوتبال قم در این زمینه فعالیت و همکاری خوبی با کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم دارند و هم اینکه کمیته سعی کرده با برنامه‌های متنوع نظیر مسابقات لیگ رده‌های پایه در تمام گروه‌های سنی این حرکت را رونق بیشتری بدهد.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم در ادامه با اشاره به دعوت دو تن از استعدادهای فوتبال قم توسط کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، بیان کرد: استارت اردوهای تدارکاتی فوتبالیست‌های نخبه رده سنی زیر 12 و زیر 13 سال در سال جدید زده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تقریبا از تمام استان‌های کشور توسط کمیته جوانان فدراسیون فوتبال بازیکنان نخبه این دو رده دعوت شده‌اند تا بازیکنان منتخب در فستیوال زیر 12 سال به میزبانی شهر مشهد و فستیوال زیر 13 سال به میزبانی شهرستان رامسر به رقابت پرداخته و قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

عمویی عنوان کرد: در رده سنی زیر 12 سال اکثر استان‌ها سهمیه دارند و از قم پویا هاشمی به این فستیوال دعوت شده است، ضمن اینکه در رده سنی زیر 13 سال مجتبی کمالی‌راد از استان قم انتخاب شده تا این دو بازیکن در رقابت با دیگر نفرات فراخوانده شده به اردو توانایی‌های خود را به خوبی ارائه کنند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ استانی رده‌های سنی پایه، اظهار کرد: این لیگ‌ها در هر دو رشته فوتبال و فوتسال برگزار می‌شود، خوشبختانه هم باشگاه‌ها استقبال و همکاری خوبی در زمینه برگزاری مسابقات دارند و بازیکنان آینده‌دار و مستعدی شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceox8p.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما