دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 60386
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شهردار قم:

اعتبارات صندوق پروژه صحن شرقی حرم برای تسریع در تکمیل پروژه استفاده می‌شود

قم نيوز : قائم مقام شهردار قم گفت: شهرداری قم در نظر دارد برای تأمین مالی پروژه صحن شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) از اعتبارات صندوق پروژه استفاده کند.
اعتبارات صندوق پروژه صحن شرقی حرم برای تسریع در تکمیل پروژه استفاده می‌شود
اعتبارات صندوق پروژه صحن شرقی حرم برای تسریع در تکمیل پروژه استفاده می‌شود
به گزارش قم نیوز ابراهیم معتمدی امشب در سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات شورا واقع در مجتمع شهید باکری برگزار شد، با اشاره به روند منطقی شهرداری قم در راستای اتمام پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر قم برای عملکرد مطلوب‌تر در تکمیل پروژه‌های عمرانی باید به تعامل بهتری در اخذ مجوزها در موارد گوناگون دست‌ یابند.

وی با بیان اینکه شهرداری قم در نظر دارد برای تأمین مالی پروژه صحن شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) از اعتبارات صندوق پروژه استفاده کند، مطرح کرد: استفاده از این صندوق‌ها یکی از انواع مشارکت‌های موجود در اجرای پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور است.

قائم مقام شهردار قم با اشاره به اینکه صادر نکردن مجوزهای لازم توسط شورای اسلامی شهر قم در بهره برداری از پروژه صحن شرقی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) تاخیر ایجاد می‌کند، عنوان کرد: در این طرح شهرداری قم مانند یکی از اعضای سهام‌دار این صندوق خواهد بود و طبق توافقاتی که با بورس انجام شده می‌تواند از اعتبارات و نقدینگی‌های این صندوق برای رسیدن به اهداف خود استفاده کند.

وی از ماده 9 قانون اراضی شهری به عنوان یکی از لوازم اصلی و مهم در استفاده از اعتبارات صندوق پروژه یاد کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های صندوق پروژه یک فرصت قانونی است که می‌تواند به شهرداری در راستای ادامه روند اجرای پروژه کمک کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcce1qe.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما