سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 60410
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل باشگاه هدف‌پویان جوان قم خبر داد

بانوان هندبالیست قم در آستانه قهرمانی آسیا

قم نيوز : مدیرعامل باشگاه هدف‌پویان جوان قم گفت: دو تن از بهترین‌های این باشگاه و هندبال قم در آستانه کسب مقام قهرمانی آسیا قرار گرفته‌اند.
بانوان هندبالیست قم در آستانه قهرمانی آسیا
بانوان هندبالیست قم در آستانه قهرمانی آسیا
به گزارش قم نیوز مهدی میرزاحسینی امروز اظهار کرد: بازیکنانی که زیر نظر یکی از برترین مربیان حال حاضر هندبال بانوان قم یعنی زهرا احمدی‌نیا در باشگاه هدف‌پویان استعدادیابی و پرورش یافته‌اند اکنون به عنوان نماد افتخار و پیشرفت این باشگاه و هندبال قم در مسابقات غرب آسیا حضور دارند.

وی ادامه داد: الناز قاسمی و فاطمه خلیلی‌ دو بازیکن شاخص حال حاضر هندبال بانوان ایران هستند که با سابقه عضویت در رده‌های سنی مختلف تیم‌های ملی اکنون در ترکیب تیم قهرمان فصل 1395 لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور در پیکارهای قهرمانی غرب آسیا بازی می‌کنند.

مدیر عامل باشگاه هدف‌پویان جوان قم ابراز کرد: تیم شهید چمران لارستان که سال گذشته یکی از رقبای تیم هدف‌پویان جوان قم در لیگ برتر بود اکنون در ترکیب خود از بازیکنان توانمند هدف‌پویان یعنی الناز قاسمی و‌ فاطمه خلیلی بهره می‌برد و در غرب آسیا فرصت بسیار خوبی برای قهرمانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: دو ‌بانوی هندبالیست قم در مسابقات هندبال غرب آسیا عملکرد خوب و مثبتی در ترکیب تیم شهید چمران لارستان داشته‌اند و این تیم در ادامه موفقیت‌های خود در برابر اردن میزبان مسابقات نیز پیروز شد تا یک گام دیگر به عنوان قهرمانی نزدیک‌تر بشود.

میرزاحسینی یاد آور شد: چهارمین مسابقه نماینده کشورمان در این جام برابر اردن میزبان بازی‌ها به انجام رسید که در نهایت تیم شهید چمران لارستان با ملی‌پوشان قمی خود 28 بر 15 حریف را مغلوب کرد و با کسب این پیروزی تقریبا قهرمانی خود در این دوره از مسابقات را قطعی کرد.

وی با اشاره به نتایج این تیم افزود: تیم هندبال شهید چمران لارستان فارس که به جای تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا شرکت کرده در نخستین دیدار خود با نتیجه ۴۳ بر هشت تیم ملی عراق را از پیش‌رو برداشت، سپس ۲۹ بر ۱۹ از سد تیم لبنان عبور کرد و در سومین بازی خود ۳۸ بر ۱۶ تیم ملی قطر را برد تا با کسب چهارمین برد متوالی مقابل اردن با خیالی آسوده به دنبال کسب مقام قهرمانی روز چهارشنبه دوم اسفند به مصاف سوریه برود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawyni.49nw615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما