چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : 60428
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر فوتبال امید انجام می‌شود؛

مصاف تشریفاتی تیم صبای قم و ملوان در بندر انزلی

قم نيوز : تیم فوتبال صبای قم در دیداری تشریفاتی در لیگ برتر فوتبال امید در بندر انزلی برابر ملوان این شهر صف آرایی می‌کند.
مصاف تشریفاتی تیم صبای قم و ملوان در بندر انزلی
مصاف تشریفاتی تیم صبای قم و ملوان در بندر انزلی
به گزارش قم نیوز هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه برگزار می‌شود و در شرایطی که جدال برای کسب قهرمانی ادامه دارد در انتهای جدول آرامش برقرار است و تکلیف سقوط کنندگان تا حدود زیادی مشخص شده است.

تیم فوتبال صبای قم که پیش از این به دسته اول سقوط کرده امروز در دیداری تشریفاتی و خنثی باید در بندر انزلی به مصاف تیم ملوان این شهر برود و این مسابقه بی حاصل در جدول رده بندی برای صبا از ساعت ۱۴ در ورزشگاه حسن رود انزلی برگزار خواهد شد.

صبای قم در لیگ رده سنی امید پس از گذراندن فصلی دشوار و سراسر چالش سرانجام در حالی به لیگ دسته اول امید سقوط کرد که سقوط این تیم از ماه‌ها قبل توسط اهالی فوتبال پیش بینی شده بود و در محافل فوتبالی قم، شانس کمی برای بقا صبا قابل تصور بود.

صبا در این فصل از ابتدا با هدایت رحیم راسخ پا به لیگ برتر امید گذاشت و حتی در نیم فصل نخست و پس از شکست صبا در قم برابر تیم مس رفسنجان، این مربی از سمت خود استعفا داد اما در نهایت به جایگاه خود بازگشت و تا پایان فصل مربیگری صبای انتهای جدولی را بر عهده داشت.

معدود نتایج خوب صبا در نیم فصل صبا برای موفقیت این تیم کافی نبود و ضعف‌های ساختاری در ترکیب این تیم از جمله آمار بالای گل‌های خورده صبای قم از یک سو و مشکلات مربوط به پشتیبانی و حمایت از این تیم از نظر مالی از سوی دیگر سبب شد صبا تیمی تنها باشد و در نهایت به لیگ دسته اول سقوط کند.

صبا علاوه بر دیدار امروز چهارشنبه خود برابر ملوان انزلی در گیلان، یک بازی دیگر نیز در خانه در پیش خواهد داشت و سپس با لیگ برتر امید خداحافظی می‌کند تا از پاییز سال آینده وارد مرحله گروهی لیگ دسته اول امید شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjoxem.uqey8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما