چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 60445
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی آثار تربیتی نماز در ورزش قم

قم نيوز : رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی دعوت به نماز و آثار تربیتی نماز در ورزش قم خبر داد.
برگزاری نخستین کارگاه آموزشی آثار تربیتی نماز در ورزش قم
برگزاری نخستین کارگاه آموزشی آثار تربیتی نماز در ورزش قم
به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز اظهار کرد: با حضور مربیان و طلاب عزیز فعال در ورزش با توجه به اهمیت تبیین جایگاه نماز در دین مبین اسلام و تأکیدهای بزرگان دین، برنامه‌ریزی برای برگزاری نخستین ‌کارگاه آموزشی‌ شیوه‌های دعوت‌ به نماز در قم برگزار شد.

وی اضافه کرد: این کارگاه ‌‌به میزبانی هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم و با حضور حجت‌الاسلام خوش‌کلام رئیس کمیته فرهنگی هیأت جودو و نمایندگان هفت هیأت ورزشی دیگر نظیر کاراته، تکواندو، کونگ‌فو و هنرهای رزمی، بوکس، ورزش‌های رزمی، ‌ووشو و ژیمناستیک در کنار جودو برگزار شد.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: نخستین کارگاه آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز و آثار تربیتی آن به میزبانی هیأت جودو و با نظارت معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان قم به میزبانی تالار بعثت فرهنگسرای جوان  قم به انجام رسید.

وی در ادامه به درخشش بانوان جوجیتسوکار قم در مسابقات قهرمانی زنان ایران خبر داد و بیان کرد: در مسابقات جوجیتسو قهرمانی ایران و انتخابی تیم ملی خانم پریسا حیدری در وزن منهای 70 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان خود مقتدرانه به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت.

متقی خاطرنشان کرد: همچنین در این دوره از رقابت‌ها دیگر نماینده تیم اعزامی هیأت قم یعنی خانم خدیجه رضایی که از چهره‌های موفق ورزش بانوان قم و عنوان‌دار میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی است عنوان پنجمی این پیکارها را ر وزن منهای ۶۲ کیلوگرم به دست آورد ولی خوشبختانه هر دو نفر به تیم ملی جوجیتسو بانوان دعوت شدند و جا دارد به واسطه پیشرفت‌های این رشته از تلاش‌های مرتضی سریشی رئیس کمیته جوجیتسو هیأت قم تقدیر کنیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciw5aq.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما