چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 60449
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد

برگزاري پيكارهاي فرم و هنرهاي فردي كونگ‌فو در قم

قم نيوز : دبير هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از برنامه‌ريزي اين هیأت براي برگزاري پيكارهاي انتخابي كونگ‌فو جوانان و بزرگسالان در قم خبر داد.
برگزاري پيكارهاي فرم و هنرهاي فردي كونگ‌فو در قم
برگزاري پيكارهاي فرم و هنرهاي فردي كونگ‌فو در قم
علی قنبری امروز به گزارش قم نیوز اظهار کرد: نخستین فراخوان تیم ممای و اوسیما آقایان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان انجام می‌شود و به همین منظور از تمامی قهرمانان این رشته در هر دو بخش دعوت شده تا روز جمعه چهارم اسفند ماه به رقابت بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: بخش ممای به اجرای فرم اختصاص دارد و شامل پنج فرم فدراسیون از جمله آناتوآ، من‌توما، سوتو، هوت توی توما و مایانا کیتو می‌شود، اما بخش اوسیما به اجرای هنرهای فردی شامل نانچیکو، سانچیکو، چوب، سای، رکیما، زنجیر، فرم‌های ابداعی و حرکات آکروبات رزمی اختصاص دارد.

دبیر هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم افزود: این رقابت‌ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با هدف انتخاب تیم هیأت قم برگزار می‌شود تا تیمی با انگیزه و قدرتمند به نمایندگی از قم در رقابت‌های قهرمانی کشور به میدان رفته و از اعتبار کونگ‌فو قم دفاع کند.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها روز جمعه چهارم اسفند ماه به انجام می‌رسد، عنوان کرد: در رقابت‌های اخیر کونگ‌فو قهرمانی کشور شاهد کسب بهترین نتیجه تاریخ کونگ‌فو قم در مسابقات کشوری و گزینشی تیم ملی بودیم و این مهم با همکاری و همدلی تمام اعضای هیأت رقم خورد.

قنبری عنوان کرد: در این رقابت‌ها سه مدال طلا توسط سجاد قربانی، منصور حیدری و محمد امیدی و یک نشان برنز با درخشش جوان آینده‌دار این رشته یعنی امیرحسین نظری نصیب تیم هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم شد تا تیم قم به مقام نایب‌قهرمانی ایران دست یابد.

وی در پایان به کسب مدال طلای فدرال کونگ‌فو ایران توسط بانوی کونگ‌فوکار قم اشاره و اظهار کرد: در این رقابت‌ها کبری محرابی موفق به کسب مقام قهرمانی شد و عنوان سومی تیمی نیز نصیب تیم قم شد و پیشرفت بانوان کونگ‌فوکار قم با فعالیت‌های مثبت بخش بانوان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcco0qe.2bqx08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما