چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 60462
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نهم رقم خورد

شکست قهرمان لیگ برتر فوتبال در قم

فوتبالیست‌های سوهانی صدرنشین شدند
قم نيوز : نهمین هفته رقابت‌های باشگاهی لیگ برتر فوتبال در قم با شکست قهرمان فصل قبل و صعود سوهان محمد به صدر جدول رده‌بندی به پایان رسید.
شکست قهرمان لیگ برتر فوتبال در قم / فوتبالیست‌های سوهانی صدرنشین شدند
شکست قهرمان لیگ برتر فوتبال در قم / فوتبالیست‌های سوهانی صدرنشین شدند
به گزارش قم نیوز جدال هشت تیم حاضر در فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های استان قم دومین هفته از نیم‌فصل دوم خود را در حالی پشت‌سر گذاشت که تیم‌های عقاب پردیسان، وحدت شریف، سوهان محمد و پیام موفق به شکست حریفان خود شدند.

این هفته از رقابت‌ها با اتفاق عجیب شکست صدرنشین بازی‌ها و قهرمان فصل قبل یعنی پناه‌آفرین مقابل تیم سوهان محمد همراه بود، مسابقه‌ای که در ورزشگاه شهید حیدریان قم با برتری دو بر یک سوهان محمد تمام شد و این تیم جای پناه‌آفرین را در صدر جدول رده‌بندی گرفت.

فوتبالیست‌های وحدت شریف نیز که در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار دارند این هفته یکی از تیم‌های پیروز بودند اما آنها با زدن 6 گل به تیم یاران بهترین برد هفته را به نام خود ثبت کردند و در سومین مسابقه هفته تیم پیام با نتیجه سه بر یک قهرمان سال 1393 لیگ برتر را مغلوب کرد، ضمن اینکه عقاب با دو گل از سد افشین عبور کرد.

در بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال استان قم مجموعا 15 بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت و در جدل رده‌بندی تیم سوهان محمد با کسب پنج برد، سه تساوی، یک باخت، 17 گل زده، 12 گل خورده و 18 امتیاز در صدر ایستاد و تیم پناه‌آفرین با کسب 17 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.

تیم وحدت شریف با کسب 15 امتیاز در مکان سوم است، هما با 13 امتیاز چهارم است، افشین با 11 امتیاز و تفاضل گل صفر در رده پنجم ایستاده و یاران با 11 امتیاز و تفاضل گل منفی دو در مکان ششم است، عقاب پردیسان با 9 امتیاز و پیام با 6 امتیاز رده‌های هفتم و هشتم را در اختیار دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchikn-.23nv-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما