شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 60549
منبع : خبرگزاری فارس
برای جدال هفته 25 با شهرداری ماهشهر صورت گرفت

اعزام 18 بازیکن صبای قم به جنوب ایران برای ماموریت غیر ممکن

قم نيوز : کادر فنی تیم فوتبال صبای قم اسامی بازیکنان این تیم برای سفر به جنوب ایران و رویاروی با شهرداری ماهشهر در لیگ دسته اول فوتبال ایران را معرفی کرد.
اعزام 18 بازیکن صبای قم به جنوب ایران برای ماموریت غیر ممکن
اعزام 18 بازیکن صبای قم به جنوب ایران برای ماموریت غیر ممکن
به گزارش قم نیوز در شرایطی که بازی‌های هفته بیست و پنجم فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز یکشنبه ششم اسفند ماه به شکل همزمان در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد، تیم سقوط کرده صبای قم در میهمانی تیم شهرداری ماهشهر به میدان می‌رود.

فوتبالیست‌های صبای قم در حالی امروز راهی ماهشهر شدند که در حال حاضر با کسب یک برد، 9 تساوی، 14 باخت، 20 گل زده، 43 گل خورده، تفاضل گل منفی 23 و 12 امتیاز تیم رده هفدهم جدول 18 تیمی لیگ دسته اول فوتبال ایران به شمار می‌روند و عملا به دسته پائین‌تر سقوط کرده‌اند و حتی اگر صبا تیم شهرداری ماهشهر را در این هفته شکست بدهد بقای آنها در لیگ یک ماموریت کاملا غیر ممکن است.

مسابقه صبای قم با شهرداری ماهشهر از ساعت 14 روز یکشنبه ششم اسفند ماه در شهر ماهشهر به انجام می‌رسد، در حالی که ماهشهری‌ها با کسب هشت برد، پنج تساوی، 11 باخت، 30 گل زده، 29 گل خورده، تفاضل گل مثبت یک و 29 امتیاز از حاشیه امنیت خوبی برخوردار هستند و در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی جای دارند.

بازی نیم‌فصل نخست صبای قم با شهرداری ماهشهر در هفته هشتم بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم با تساوی پر گل دو بر دو و تقسیم امتیازها به پایان رسید و بازی برگشت برای صبای قم کاملا جنبه تشریفاتی دارد.

در شرایطی که بازیکن اسبق استقلال تهران یعنی محمد مومنی در شرایط بحرانی هفته‌های اخیر صبا هدایت این تیم را بر عهده گرفته است، کادر فنی صبای قم اسامی 18 بازیکن این تیم را برای سفر به ماهشهر و بازی هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران با تیم شهرداری این شهر را اعلام کرد و صبا امروز راهی جنوب ایران شد.

در ترکیب تیم صبا سیدمحمدامین میرداداشی، احمد خانی، سیدمجتبی مبینی‌پور، علی غلامرضایی، مسعود ابرقویی، ابراهیم لطفی، علی مولایی، عرفان بادی، جهانگیر عسگری، آرش اسماعیلی، میثم شیردل، مهدی جعفرپور، امیرحسین مثنایی، آرش عبدلی، علی احمدی، مسعود خسروی، حمیدی و قاسمی در این مسابقه حضور دارند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcdnk09.yt0zo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما