يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۱
کد مطلب : 60595
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان فصل 1396

قم روی سکوی هشتم لیگ برتر اسکیت هاکی ایستاد

قم نيوز : تیم اسکیت‌هاکی استان قم با پایان فصل 1396 رقابت‌های لیگ برتر اینلاین هاکی باشگاه‌های کشور به مقام هشتم جدول رده‌بندی دست یافت.
قم روی سکوی هشتم لیگ برتر اسکیت هاکی ایستاد
قم روی سکوی هشتم لیگ برتر اسکیت هاکی ایستاد
به گزارش قم نيوز بازی‌های این فصل لیگ برتر اینلاین هاکی باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم به انجام رسید و اسکیت‌هاکی بازان استان قم نیز در ترکیب تیم پرشین قم با حریفان خود به شکل رفت و برگشت در مدت 14 هفته به رقابت پرداختند.

در پایان دهمین دوره مسابقات لیگ برتر اینلاین هاکی مردان ایران در سال 1396 تیم پرشین قم رتبه هشتم جدول رده‌‌بندی هشت تیمی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد، در حالی که از 14 مسابقه رفت و برگشت این فصل تنها یک برد در کارنامه نماینده قم به ثبت رسید.

تیم اینلاین هاکی پرشین قم در این فصل 12 بازی را به حریفان خود واگذار کرد و یک تساوی نیز به دست آورد تا در مجموع با 16 گل زده، 72 گل خورده و کسب تنها سه امتیاز در مکان آخر جدول رده‌بندی هشت تیمی فصل 1396 لیگ برتر اینلاین هاکی ایران قرار بگیرد.

در این فصل تیم آکادمی اسکیت انقلال تهران با کسب 14 برد متوالی و 28 امتیاز روی سکوی قهرمانی جای گرفت، تیم سایمان تبریز با کسب 22 امتیاز به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت، تیم قرارگاه شمال شرق ارتش با کسب 16 امتیاز سوم شد، تیم بایر همدان با 15 امتیاز در مکان چهارم ایستاد.

اسکیت بازان تیم آکادمی خرم‌شاد تهران با کسب 12 امتیاز روی سکوی پنجم لیگ برتر این فصل ایستادند، تیم جوانان انقلاب تهران با کسب 10 امتیاز ششم شد، تیم کامروایان قزوین با کسب 6 امتیاز به مقام هفتم دست یافتند و تیم پرشین قم با کسب سه امتیاز به مقام هشتم رسید.

این هفته پایانی این رقابت‌ها تیم پرشین قم در جدال با جوانان انقلاب با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد و در مصاف با تیم اسکیت هاکی قرارگاه شمال شرق ارتش نیز با دو گل شکست خورد تا با این نتایج به کار خود در این فصل لیگ برتر پایان بدهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenn8p.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما