يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : 60624
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

تعریف آمریکا از تروریسم «منفعت طلبانه» است

تحریم «حزب الله» و «نجباء» مسیر آزادی خواهی را تغییر نمی دهد
قم نيوز : نماینده ولی فقیه در سپاه در واکنش به مطرح شدن لایحه تحریمی علیه «نُجَباء» در کنگره آمریکا، گفت: این‌گونه اقدامات واقعیت‌ها را تغییر نمی‌دهد و تمام آزادی‌خواهان دنیا متوجه روند حرکت آمریکا و آنچه که دنبال می‌کند، هستند.
تعریف آمریکا از تروریسم «منفعت طلبانه» است/ تحریم «حزب الله» و «نجباء» مسیر آزادی خواهی را تغییر نمی دهد
تعریف آمریکا از تروریسم «منفعت طلبانه» است/ تحریم «حزب الله» و «نجباء» مسیر آزادی خواهی را تغییر نمی دهد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، در پاسخ به سؤالی راجع به عزم آمریکا برای افزودن نام مقاومت اسلامی «نُجَباء» به فهرست تحریم‌های ضدتروریستی، اظهار کرد: آمریکا با تمام جریاناتی که احساس کند هم‌راستا با منافعش نیستند، این برخورد را دارد، کما اینکه در منطق آمریکا حزب‌الله هم تروریست است و رهبران حماس را هم تحریم کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این گونه اقدامات ناشی از سیاست کلی و استمراری ایالات‌متحده است که نگاهش به مقاومت، دموکراسی، مسائل جهانی و... از عینک و زاویه منافع آمریکا و سرمایه‌داران است.

وی در ادامه تصریح کرد: اصولا رژیم حاکم بر آمریکا از گروه‌های آزادی‌بخش جهان تعریفی دوگانه دارد؛ هر جریانی که با واشنگتن همراه باشد و هژمونی کاخ سفید را بپذیرد، آمریکایی‌ها کمکش می‌کنند در مقابل، اگر گروه‌هایی تن به سلطه ندهند، این‌گونه رفتارها (تحریم و فشار به بهانه تروریسم) را انجام می‌دهد تا تعریف خودش را در دنیا حاکم کند.

سعیدی در واکنش به مطرح شدن لایحه تحریمی علیه «نُجَباء» در کنگره آمریکا خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات واقعیت‌ها را تغییر نمی‌دهد. مردم غرب آسیا و تمام مردم آزادی‌خواه دنیا متوجه روند حرکت آمریکا و آنچه که دنبال می‌کند هستند و می‌دانند که هدف آمریکا قدرت، منافع واشنگتن و خواست سرمایه‌داران است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchk-n-.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما