سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : 60751
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز ثبت نام اعتکاف در مسجد مقدس جمکران از ۱۰ اسفند

قم نيوز : مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران گفت: ثبت‌نام متقاضیان برای اعتکاف در این مسجد شریف از ۱۰ اسفند برای میزبانی از ۹۰۰ معتکف خواهر و ۹۰۰ معتکف برادر، آغاز می‌شود.
آغاز ثبت نام اعتکاف در مسجد مقدس جمکران از ۱۰ اسفند
آغاز ثبت نام اعتکاف در مسجد مقدس جمکران از ۱۰ اسفند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در این مسجد شریف، گفت: ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در آیین اعتکاف در مسجد مقدس جمکران از ۱۰ اسفند آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی رسمی این مسجد مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران برای آیین اعتکاف امسال ۹۰۰ نفر از خواهران و ۹۰۰ نفر از برادران معتکف را پذیرش می‌کند.

مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری آیین اعتکاف در فروردین ماه سال ۹۷ در این مکان مقدس وعلاقه متقاضیان برای شرکت در این مراسم معنوی، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، برنامه اعتکاف مسجد مقدس جمکران از ۱۱ فروردین ۹۷ آغاز می‌شود و به مدت سه روز (۱۱، ۱۲، ۱۳ فروردین) ادامه دارد.

حسین آبادی ادامه داد: با توجه به استقبال علاقه مندان برای حضور در اعتکاف مسجد مقدس جمکران، امسال تدبیری اندیشیده شده که برای ثبت نام متقاضیان، طلاب غیرایرانی، دانشجویان و مجاورین مسجد در اولویت قرار گیرد.

مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات خاص مقام معظم رهبری در رابطه با صحیفه سجادیه، محور برنامه‌های فرهنگی ای که امسال برای معتکفین جمکران در نظر گرفته شده، صحیفه سجادیه است.

وی تاکید کرد: برپایی محافل قرآنی، سخنرانی، مناجات خوانی و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام از دیگر برنامه‌های آیین اعتکاف امسال این مکان مقدس است که امیدواریم این مراسم روح‌بخش مانند سال‌های گذشته با شور و شعور معنوی و مهدوی برگزار شود.

گفتنی است، متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی رسمی این مسجد به آدرس www.jamkaran.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcizyaq.t1auw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

گل پرور آقاحسینی
چطور ثبت نام کنم اعتکاف خیلی دوست دارم
چه جوری میتوان ثبتنام کرد
عاطفه زاهدی
ثبت نام جمکران
امیری
عالی بود