سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 61124
منبع : خبرگزاری فارس
عصر امروز صورت گرفت

تجمع طلاب در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه

قم نيوز : جمعی از طلاب و اقشار مختلف مردم قم در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به کشورمان در گلزار شهدای این شهر تجمع کردند.
تجمع طلاب در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه
تجمع طلاب در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه
به گزارش قم نیوز تجمع اساتید و طلاب حوزه علمیه قم و اقشار مختلف مردم این شهر در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران عصر امروز در گلزار شهدای قم برگزار شد.

تجمع کنندگان در این مراسم شعارهایی همچون مرگ بر فرانسه، مرگ بر صهیونیستم، «فرانسه بی ریشه، جمهوری اسلامی مستعمره نمیشه»، «برنامه موشکی، خط قرمز ما است» و «در مورد برنامه موشکی، مذاکره نمیشه» را سر دادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش در این مراسم گفت: فرانسه در مذاکرات برجام نقش پلیس بد را بازی می کرد، اکنون هم شاهد بازی نقش پلیس خوب توسط این کشور در منطقه هستیم، در مقابله بیانیه وزارت امور خارجه فرانسه باید واکنش نشان می‌دادیم و اجازه ورود این وزیر را به ایران نمی‌دادیم.

عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره) ادامه داد: توهین به رئیس جمهور کشورمان را توهین به خودمان می‌دانیم، وزیر امور خارجه فرانسه در دیدار با رئیس جمهور ایران به او توهین کرد، رفتار این وزیر توهین به یک ملت بود.

تجمع کنندگان در پایان این تجمع با قرائت بیانیه ای سفر وزیر امور خارجه فرانسه به کشورمان را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده بود: از دولت، مجلس، نهادهای نظارتی و امنیتی و مردم شهیدپرور ایران اسلامی به جد خواهانیم که با توجه جدی به راهبردهای رهبر حکیم انقلاب و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی و تکیه به توانایی‌های مردم بزرگوار ایران و اتکال به خدای بزرگ و اهل بیت مکرم، در راستای سربلندی ایران عزیز بکوشند و مواظب شیطنت دشمنان ملت اعم از آمریکایی و فرانسوی باشند و تحقیر دشمن را بی‌جواب نگذارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdof09.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما