پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 61220
منبع : خبرگزاری فارس
در اداره كل ورزش و جوانان قم مطرح شد

تلاش براي توسعه زمين‌هاي اختصاصي تنيس در قم

قم نيوز : راه‌كارهاي توسعه زيرساخت‌هاي و زمين‌هاي اختصاصي رشته تنيس در ديدار مسوولان اداره كل ورزش و جوانان استان قم و هیأت تنيس استان قم مورد بررسي قرار گرفت.
تلاش براي توسعه زمين‌هاي اختصاصي تنيس در قم
تلاش براي توسعه زمين‌هاي اختصاصي تنيس در قم
به گزارش قم نیوز موضوع بررسی راه‌کارهای توسعه تنیس در قم در دیدار حسین رضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی این اداره کل با محمدرضا قدیر رئیس هیأت تنیس استان قم در دفتر معاونت توسعه مطرح شد، جلسه‌ای که در آن حسین لطفی دبیر هیأت تنیس  و میثم یزدانی خزانه‌دار هیأت نیز حضور داشتند.
 
* تنیسور قم در صدر رنکینگ برترین‌های ایران

در این دیدار رئیس هیأت تنیس استان قم گزارشی از وضعیت حال حاضر تنیس قم ارائه و از آینده‌ای درخشان در این رشته خبر داد و افزود: تنیس قم در رنکینگ حال حاضر فدراسیون تنیس جزو 6 استان برتر ایران جای دارد و این نشان از توانمندی و قابلیت بالای تنیس قم است.

محمدرضا قدیر خاطرنشان کرد: چهره شاخص تنیس قم یعنی امیرحسین بادی هم اکنون صدرنشین رنکینگ برترین‌های تنیس ایران است و در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران تجربه حضور در مسابقات مهم و معتبری همچون دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه را به دست آورده است.

 

* غدیر: برای افزایش تعداد زمین‌های تخصصی تنیس تلاش می‌کنیم

وی ادامه داد: این یک اتفاق بسیار خوب و مثبت برای تنیس قم است و نظیر بادی چندین تنیسور دیگر در سطح بسیار خوب داریم، ضمن اینکه با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه، نفرات بسیار خوب و مستعد دیگری داریم که به زودی در میادین کشوری خواهند درخشید.

رئیس هیأت تنیس استان قم از تلاش این هیأت برای توسعه زیرساخت‌های این رشته در قم خبر داد و بیان کرد: از زمان حضور در این هیأت به دنبال رفع مشکلات و کاستی‌های این رشته بوده‌ایم و اکنون یکی از اولویت‌های هیأت تلاش برای افزایش تعداد زمین‌های تخصصی این رشته در تعامل با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که امیدوارم با حمایت‌ها و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان شرایط قانونی این موضوع ایجاد شود.

 

* رضایی: سعی ما فراهم کردن مسیرهای قانونی برای جلب مشارکت‌ها در تنیس است

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز تنیس را یکی از رشته‌های موفق ورزشی در بین هیات‌های فعال این استان توصیف کرد و افزود: از طریق اجرای دستورالعمل ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان را برای فعالیت‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی به هیأت تنیس قم واگذار کرده‌ایم.

حسین رضایی عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های این رشته نظیر به ویژه زمین‌های تخصصی این رشته موضوعی است که این معاونت آمادگی حمایت از هیأت را دارد و با معرفی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی توسط هیات، سعی ما فراهم کردن مسیرهای قانونی برای جلب مشارکت‌ها است.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcawuni.49n6u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما