دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : 61432
در اقدامی تأمل برانگیز انجام می شود

حذف نام خیابان کارگر توسط شورای شهر تهران

قم نيوز : چرا مهمترین دغدغه سه جلسه از شورای شهر تهران به تغییر نام خیابان کارگر به مصدق اختصاص یافت در حالی که مصدق نماد اعتماد به امریکا بود؟
حذف نام و نشانی از کارگر توسط شورای شهر تهران
حذف نام و نشانی از کارگر توسط شورای شهر تهران
به گزراش قم نیوز از همان ابتدایی که شورایی به نام لیست امید وارد شورای شهر شد حاشیه‌هایی از قبیل خرید ماشین برای اعضا تا خرید تبلت با خود به ساختمان بهشت آورد.

حال به نظر می‌رسد که لیست امید، لیست امید مردم نبوده است و لیست امید لیبرال‌ها بوده است. درحالی‌که شهر تهران با هزاران مشکل دسته و پنجه نرم می‌کند، اعضای شورای شهر به آن توجه ندارند.

حالا مهم‌ترین دغدغه این شورا نام گذری خیابانی با نام مصدق شده است. این‌که کدام خیابان نام کدام‌یکی از خیابان‌ها شود موضوع سه جلسه شورای شهر بوده است. شورا می‌خواهد مردم به خود بقبولاند که مهم‌ترین مشکل شهر تعویض نام خیابان است.

تفکر لیبرال به‌قدری در این شورا موج می‌زند که پیشنهاد دادند نام خیابان کارگر به نام مصدق تغییر دهند. این بدان معناست که نمی‌خواهند نام کارگر بر سردر خیابان‌های شهر باشد و کارگر، نه‌تنها باید زیر چرخ‌های توسعه لِه شود بلکه نامی هم از او نباید باشد.

اعضای لیست امید با پیشنهاد چنین نامی حتی به کارگرانی که به آن‌ها رأی داده بودند ناامید کردند و حالا هم کارگرهای شهر از رأیی که داده‌اند با سرافکندگی و ناراضتی شاهد این باید باشند تا خیابانی که بانام آنهاست به مصدق تغییرنام بدهد.

مصدقی که نماد عینی شخصی بود که به امریکا اعتماد کرد و نتیجه اعتمادش را باخیانت دید. تغییر نام خیابان کارگر در حالی قرار است تصویب شود که کارگران هر روزه وضعیت معیشتشان رو به افول می‌رود و از کم‌کاری مسئولین به‌شدت ناراضی هستند

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcf0jdv.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما