سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب : 61458
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س):

اشتغال به صنایع‌دستی بهترین نوع اشتغال برای بانوان است

قم نيوز : معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) گفت: اشتغال خانگی به صنابع دستی بهترین نوع اشتغال برای بانوان است چراکه شرایط مورد نیاز اشتغال بانوان در این حوزه صنایع دستی مورد توجه قرار می‌گیرد.
اشتغال به صنایع‌دستی بهترین نوع اشتغال برای بانوان است
اشتغال به صنایع‌دستی بهترین نوع اشتغال برای بانوان است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی دوشنبه شب در مراسم اختتامیه نمایشگاه هنرهای اسلامی که در کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه آستان مقدس نسبت به فعالیت‌های مختلف در حوزه هنرهای اسلامی نگاهی ویژه دارد، اظهار کرد:‌ آستان‌های مقدس از بهترین فصاها برای شکل‌گیری هنرهای اسلامی هستند.

وی از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و بقاع متبرکه به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های هنری یاد کرد و افزود: هر فردی که در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) حضور می‌یابد با نگاه به بالا جلوه‌ای از هنر اسلامی را مشاهده می‌کند.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه هنر در عرصه اشتغال‌زایی کاربردهای بسیاری دارد، مطرح کرد: اشتغال خانگی به صنابع دستی بهترین نوع اشتغال برای بانوان است چراکه شرایط مورد نیاز اشتغال بانوان در این حوزه صنایع دستی مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم دنیا ایرانی‌ها را با هنر می‌شناسند، عنوان کرد: بزرگترین هنر، هنر ساختن انسان‌هاست و تلاش ما در عرصه‌های مختلف باید با هنر ساختن انسان و هدایت او به سمت خداوند متعال دنبال شود.

فلاحی از فرا رسیدن روز گرامیداشت مقام شهید یاد کرد و گفت: نعمت‌های کنونی ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم در مراحل مختلف زندگی قدرشناس آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjo09.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما