سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 61461
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ورزش‌هاي پهلواني و زورخانه‌اي استان قم خبر داد

انتخاب نونهال قمی براي عضويت در تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي پهلواني و زورخانه‌اي استان قم از انتخاب باستاني‌كار رده سني نونهالان قم براي عضويت در تيم ملي ايران خبر داد.
انتخاب نونهال قمی براي عضويت در تيم ملي
انتخاب نونهال قمی براي عضويت در تيم ملي
به گزارش قم نیوز امیر فردی اظهار کرد: محمد عبدالهی‌نسب باستانی‌کار مستعد و آینده‌دار قم که ورزشکار رده سنی نونهالان محسوب می‌شود برای حضور در تیم ملی فراخوانده شده و این یک دستاورد بزرگ برای هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این نونهال باستانی‌کار قم در مسابقات هنرهای فردی رشته میان‌داری ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای قهرمانی کشور به عنوان یکی از برترین‌های ایران انتخاب شد و به واسطه توانایی‌هایی که در این مسابقات به نمایش گذاشت برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت شده است.

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم افزود: عبدالهی ورزشکار بسیار مستعد و آینده‌داری است و با توجه به این دعوت باید از روز دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه در کنار دیگر ملی‌پوشان وارد اردو شده و تمرینات خود را تا روز ۲۴ اسفند زیر نظر کادر فنی انجام دهد.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی به میزبانی هیأت کردستان و در شهر سنندج تشکیل خواهد شد، در ادامه به برگزاری رقابت‌های زورخانه‌ای رده سنی بزرگسالان ایران اشاره و ابراز کرد: این مسابقات در رشته‌ هنرهای فردی اوزان منهای 90 و به اضافه 90 کیلوگرم برگزار می‌شود.

فردی یاد آور شد: فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، این دوره از رقابت‌ها را با عنوان بزرگداشت  روز شهید روزهای 21 تا 22 اسفند ماه به میزبانی هیأت مرکزی در شهرستان محلات برگزار می‌کند و مدعیان کسب عناوین برتر در رده‌های سنی 19 تا 40 سال مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از پیکارها برای کسب عناوین برتر در 6 رشته سنگ، کباده، میل سنگین، چرخ‌تیز، چرخ چمنی و میل بازی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و نمایندگان قم نیز با انجام تمرینات منظم در این دوره از مسابقات به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdchzkn-.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما