سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 61471
منبع : خبرگزاری تسنیم

کتاب فانوس رونمایی شد

قم نيوز : کتاب فانوس مجموعه دل نوشته دانش‌آموز بسیجی طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.
کتاب فانوس رونمایی شد
کتاب فانوس رونمایی شد
به گزارش قم نیوز کتاب فانوس مجموعه دل نوشته دانش‌آموز بسیجی طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

این مراسم که به مناسبت 22 اسفند مصادف با روز بزرگداشت شهدا در سالن اجتماعات مجتمع هدایت و با حضور خانواده‌های شهدا و به همت آموزش و پرورش ناحیه چهار قم برگزار شد، کتاب فانوس در 122 صفحه با شمارگان هزار عدد به همت حوزه مقاومت 4 بسیج دانش‌آموزی رونمایی شد.

این کتاب در فصول دل نوشته‌های دانش آموزان از واحد مقاومت بسیج دبستان‌های شاهد امیدهای انقلاب، شهیدان کشتکار، فرهیختگان، کوثر، شهید مفتح، میثم تمار، شهید میثمی و میزان نوشته‌شده است.

در این مراسم، مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار قم با بیان جایگاه شهدا و لزوم گرامیداشت یاد و خاطره آن‌ها اظهار داشت: بسیاری از مدارس به نام شهدا مزین شده و اکثر طرح‌هایی که در آموزش و پرورش به انجام می‌رسد با محوریت یادواره شهدا است.

علی فیض با تأکید بر اینکه قدرت‌های پوشالی یارای مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ندارند، افزود: نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب در مقابله با دشمنان غیرقابل‌انکار است، وظیفه ما نیز در برابر دشمنان بسیار خطیر بوده و باید به این مسئولیت واقف باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: دشمن سعی دارد با شایعه‌سازی، دروغ و تخریب چهره‌های انقلاب، عشق و ارادت نسل جوان کشور را نسبت به انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت تضعیف کند، آموزش‌وپرورش همواره کانون معنویت و علم‌آموزی بوده که باید این روال و روند ادامه داشته باشد.

در پایان این مراسم جمعی از مادران، همسران و فرزندان شهدا تقدیر شدند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdciz5aq.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما