سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 61487
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت الله مقتدایی:

نمایندگان منتخب کمک و مشاور طلاب باشند

قم نيوز : مجمع نمایندگان طلاب امر مبارکی است، امیدواریم آقایانی که در این دوره انتخاب می شوند، سعی کنند به درد دل طلاب برسند و جای آنها باشند و سعی کنند کمک ومشاوری خوب برای طلاب مخصوصا طلاب جدیدالورود باشند.
نمایندگان منتخب کمک و مشاور طلاب باشند
نمایندگان منتخب کمک و مشاور طلاب باشند
به گزارش قم نیوز آیت الله مقتدایی نماینده  مجلس خبرگان رهبری با حضور در پای صندوق رای گیری سیار هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب گفت: این تشکیلات و انتخابات بسیار میمون و مبارک است.
 
عضو شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: مجمع نمایندگان طلاب امر مبارکی است، امیدواریم آقایانی که در این دوره انتخاب می شوند، سعی کنند به درد دل طلاب برسند و جای آنها باشند و سعی کنند کمک ومشاوری برای طلاب مخصوصا طلاب جدیدالورود باشند.
 
آیت الله مقتدایی اظهار داشت: نمایندگان دوره جدید به طلاب رسیدگی کنند، تا جایی که امکان دارد به خانه های آنها سر بزنند اگر نیاز به کمک فکری و مشاوره ای برای درس دارند آنها را راهنمایی کنند و اگر کمک مادی نیاز بود می توانند به آقایان مراجع و دفتر خدمات مراجعه کنند و کمکی برای طلاب بگیرند.
 
وی عنوان کرد: نمایندگی در مجمع یک مسئولیت معنوی است، افراد انتخاب شده بایستی این مسئولیت را قدر بدانند و به وظایفی که بر عهده آنها می آید عمل کنند و مطمئن باشند در این زحمات و خدماتشان مورد عنایت حضرت صاحب الامر(أرواحنا له الفداء) خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfejdv.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما