سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 61492
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين قم خبر داد

رقابت پاراتكواندوكار قم در مسابقات بين‌المللي آفريقا

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم گفت: پاراتكواندوكار قم در رقابت با دو حريف از كشورهاي روآندا و پاراگوئه براي كسب مدال از پيكارهاي بين‌المللي 2018 تلاش مي‌كند.
رقابت پاراتكواندوكار قم در مسابقات بين‌المللي آفريقا
رقابت پاراتكواندوكار قم در مسابقات بين‌المللي آفريقا
به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: اعضای تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با حضور یکی از چهره‌های موفق این رشته به عنوان نماینده هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم، تمرینات آماده‌سازی خود را پیش از اعزام برون‌مرزی خود به قاره آفریقا در آکادمی ملی المپیک برگزار کردند.

وی ادامه داد: هوگوپوشان اردونشین تیم ملی پاراتکواندو سه رویداد مهم و بین‌المللی شامل قهرمانی آفریقا، قهرمانی آسیا و بازی‌های 2018 جاکارتا را در سال آینده پیش‌رو دارند و زیر نظر کادر فنی این تیم به تمرین پرداختند، در حالی که محمدرضا شعبانی نماینده قم در این تیم است.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: مهدی پوررهنما، سعید صادقیان‌پور، اصغر عزیزی، جعفر محمودزاده، احمد نریمانی، عمران رحمان‌اف، مهدی کردلو، محمدرضا شعبانی، علیرضا بخت، عبدالمحمد شادمان، حامد حق‌شناس و فرید کرم‌خانی اعضای تیم ملی پاراتکواندو را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه این تیم در فدراسیون جانبازان و معلولین نیز تمرین کرد، افزود: هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است و ملی‌پوش پاراتکواندو قم با جان ماریو ویانی از کشور رواندا و دن بودسابونگ از کشور پاراگوئه دو مسابقه حساس پیش‌رو دارد.

پیروزمنش ابراز کرد: شعبانی از جمله ورزشکاران با سابقه قم در رشته پاراتکواندو است که پیش از این موفق به کسب چند مدال از پیکارهای قهرمانی کشور شده و با درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی توانست مجوز حضور در اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا را نیز کسب کند.

وی افزود: شعبانی با تجربه حضور در مسابقات آسیایی، اکنون یکی از شانس‌های کسب مدال از پیکارهای بین‌المللی آفریقا به شمار می‌رود و کادر فنی تیم ملی روی وی به عنوان مدال‌آور رقابت‌های بین‌المللی آفریقا نیز حساب کرده است که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb5ab0.rhb89piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما