يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۱
کد مطلب : 61682
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کمیته امداد استان قم مطرح کرد

ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان کمیته امداد قم با نصب پنل‌های خورشیدی

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: نصب نیروگاه‌های خورشیدی برای مددجویان این کمیته شغل ایجاد نکرده، ولی برای آن‌ها درآمد پایدار به دنبال داشته است.
ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان کمیته امداد قم با نصب پنل‌های خورشیدی
ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان کمیته امداد قم با نصب پنل‌های خورشیدی
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار امروز با اشاره به وضعیت مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: قالی بافان مددجوی این کمیته وضعیت خوبی ندارند، بهترین کار برای زنان سرپرست خانوار، قالی بافی است و حدود 400 قالی در انبار داریم که نمی‌توانیم آن‌ها را به دلیل رکود بازار بفروشیم.

وی ادامه داد: یک سری پنل‌های خورشیدی در منازل زنان سرپرست خانوار در استان قم نصب کردیم که یک میلیون تومان برای آن‌ها درآمد دارد، آن‌ها ماهیانه تنها 200 هزار تومان قسط می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: شرکت توزیع برق استان تا 20 سال خرید برق خورشیدی را از متقاضیان تضمین می‌کند، نصب نیروگاه‌های خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد شغل ایجاد نکرده، ولی برای آن‌ها درآمد پایدار به دنبال داشته است.

میرشکار با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: تاکنون 59 درصد از تسهیلات معرفی شده در این زمینه به سیستم بانکی به مرحله پرداخت رسیده است و تاکنون میزان پرداخت شده 15 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccieqe.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما